Pff... mannen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lady1985, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Gisteren hadden we het erover dat we nog geen leuk eerste pakje hadden voor ons kindje als hij straks geboren wordt...

Dus meneer komt zonet thuis uit zijn werk met een kadootje. En wat zit erin? Een superschattig pakje... compleet in het blauw... En dat terwijl wij helemaal niet weten wat het geslacht gaat zijn. Niet erg handig dus! Vond het superlief van hem dattie een kadootje had gekocht en dit hem ook gezegd, maar wel laten doorschemeren dat ik het niet zo handig vind dattie voor blauw heeft gekozen. Mocht het namelijk een meisje zijn dan lijkt het me niet erg logisch om haar een blauw pakje aan te trekken. Vriendlief is nu erg teleurgesteld en ik voel me schuldig!
    Wat vinden jullie hier van?

2. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Ahhhh de gedachte van hem te lief eigenlijk..

Misschien samen nog even shoppen voor een rose outfit en dan bij geboorte zie je wel of pappa zijn gevoel voorspellend was....

3. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ach wat lief zeg van je man.. koop er gewoon nog een roze pakje bij!

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat een lief gebaar. En nu mag jij een meisjespakje uitzoeken?

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ahhh, die van mij doet dat echt niet hoor.
    Geniet van het gebaar, waarschijnlijk heeft hij niet eens nagedacht over heel het blauw!
    En inderdaad zoals Rundeeprunwild zegt, koop ook een roze pakje dan.

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Inderdaad chaii, die van mij zou echt niet op het idee komen om iets voor de baby te kopen. Laat staan een pakje hihi.

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hihihih mijn man zou zoiets ook echt niet uit zichzelf doen,moet zeggen het idee van je man is echt TE LIEF eigenlijk ihihhi!
    Maar idd koop er een roze pakje bij!! ;)

8. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Iedereen zegt koop er een roze pakje bij, waarom geen blauw voor een meisje?(of het moet natuurlijk een echt jongenspakje zijn) Kan ook heel goed bij een meisje, misschien kun je dan met hetzelfde blauw een echt meisjesmutsje(met bloemetjes of zo) erbij (laten) maken.

Oh ja en superlief van je vent!

9. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Vind het ook erg lief van hem! Laat hem er gewoon ook een roze pakje bij kopen, of inderdaad een meisjes-mutsje wat leuk zou staan bij het blauwe pakje, zo heeft jullie baby de eerste outfit sowieso van papa gekregen...

10. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wat lief van je man. ik zou er gewoon nog een pakje bijkopen voor een meisje.

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hij heeft gewoon naar mij geluisterd meis;):)
    Maar ik zou er wel om kunnen lachen hoor! Hij bedoelde het in ieder geval heel lief. Ik zou er inderdaad samen nog een mooi meisjespakje bij kopen.

12. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind dat echt lief hoor! En waarom zou blauw niet leuk staan? Misschien staat het wel heel leuk met een meisjes mutsje en slofjes oid? Ga maar gauw zeggen dat je er heel blij mee bent en het heel lief vind hoor ;)

13. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Super lief van hem maar snap jouw reactie heel goed. Haha blauw, hoe komt hij er bij! Ik zou idd ook nog een roze kopen en dan zien wat t wordt....

14. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Heel lief van je man! En dat het blauw is, so what?
    Het gebaar is ontzettend goed bedoeld en verhaal voor later nog veel mooier toch? Of het nu een jongen of een meisje wordt.

Mijn vriend had vorige week babyslofjes en een knuffeldoekje gekocht in een neutrale kleur. Hij gaf dat aan mij uit naam van onze beide kinderen en hemzelf.
    Vond het heel lief en attent van hem.

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    AHa...zielig voor je man. Hihi, hij bedoelde het zo goed. Maar hij heeft er niet goed bij stil gestaan. Inderdaad, voor de zekerheid nog een (Zelfde!!) pakje in het roze bij kopen en die als "reserve" houden, mocht het in tegenstelling tot het voorgevoel van papa toch een meid worden ;)

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Haha wat lief van hem! Ben wel benieuwd naar het pakje haha

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Thanxx voor jullie reacties ;) Zoals ik al zei: ik vond het ook echt ontzettend lief van hem en dat heb ik hem ook zeker gezegd! Uiteindelijk zijn we terug gegaan naar de winkel en hebben samen een nieuw pakje uitgezocht. Hij zag uiteindelijk ook wel in dat het toch echt een jongenspakje was (was een blauw pakje met autootjes, voor een jongen echt TE cute! :))
    Maar nu ook iets heel leuks uitgezocht waar ook hij heel blij mee is!

18. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Wat ontzettend lief van hem. Ik heb een schat van een man maar dit soort dingen, nee, die doet hij niet hoor. Hij denkt sowieso dat we al genoeg kleren hebben en dat is nog lang niet zo. ;)

Maar goed opgelost! Fijn dat jullie je beide in de oplossing konden vinden en nu iets hebben uitgezocht wat jullie allebei leuk vinden als eerste pakje.

19. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    vroeger was blauw voor een meisje en roze voor een jongen dus ergens kan t totaal geen kwaad ,zolang t maar lief is

20. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    helemaal mee eens.blauw kan voor een meisje hoor rose voor een jongen vind ik veel erger

Deel Deze Pagina