Lief van je man... En tja blauw, niet zo handig maar daar zijn het mannen voor toch Samen nog een roze pakje shoppen! Mijn vriend zou niet met een cadeautje voor de baby aan komen hoor
Ach pfffffffff, het voordeel van blauw is juist dat meisje dat wèl aan kunnen. Blauw vind ik helemaal niet perse een jongenskleur, dat maken wij ervan. Als we wat groter zijn dragen we toch ook blauw? Koop er gewoon wat passends bij wat juist erg meisjesachtig is. Een leuk mutsje met bloemen of zo, ik noem maar wat. Ik zou daar helemaal niet moeilijk over doen, wat zo zijn mannen nu eenmaal. Ze bedoelen het goed, maar denken nu net even niet verder na dan dat wij vrouwen zouden doen. En wij vinden maar dat mannen dat allemaal verkeerd doen, maar er is mijns inziens niets verkeerds aan. Lekker dat blauwe pakje aan doen zou ik zeggen... Het is het gebaar dat telt en het komt vanuit zijn hart. Logisch dat hij beledigd is, hij heeft het idee dat wat hij ook doet, hij het nooit goed zal kunnen doen. Misschien een idee om eens naar de voorstelling 'mannen komen van mars, vrouwen van venus' te gaan? Dan ga je dingen anders zien en word dit ineens minder belangrijk. Ik raad het iedereen aan, erg leuke en herkenbare voorstelling!
ik vind t superlief en zou t gewoon aandoen, t is ook niet gauw goed he? gewoon paar roze sokjes en een schattig mutsje bijkopen, leuk voor later, papa helemaal alleen uitgezocht!
Superlief van hem En als het nou gewoon blauw was had ik het uit waardering voor zijn initiatief nog bij een meisje aangedaan ook. Maar blauw met autootjes vind ik dan toch net iets te ver gaan . Ik hoop nu stiekem dat het een jongetje wordt bij jullie zodat jullie het pakje van je man kunnen gebruiken. Echt zo lief van hem!
sorry, maar ik zou mijn pasgeboren meisje ook echt geen blauw pakje met auto's aantrekken hoor! Kwestie van smaak natuurlijk. Lady, leuk dat jullie nog samen een pakje gekocht hebben. Ben zo benieuwd wat het gaat worden. Nog even geduld!!
haha heb alleen eigenlijk het eerste berichtje gelezen.. en las dat voor aan mijn man: Ja hoezo pff mannen... zie je het is ook nooit goed bij die vrouwen.. haha wees blij dat hij iets koopt, heel erg lief hoor!
Haha, nou, ik ben normaal gesproken helemaal niet zo moeilijk hoor! Maar het is ons eerste kindje en ik vind het gewoon leuk dat hij of zij straks een leuk 1e pakje heeft en dat ik niet aan iedereen hoef uit te leggen dat het toch wel echt een meisje is wanneer ze een blauw pakje met autootjes draagt. Andersom zou ik ook geen roze pakje bij een jongetje aan doen wanneer hij net geboren is. Maar idd, de een hecht daar meer waarde aan dan de ander en ik zou wel wat ouderwets zijn daarin