toevallig heb je er ook 1 bij de intertoys achter op de intertoys boek die komt 5 oktober binnen van 199 euro voor 99 euro
tsja... er staan maar weinig specificaties bij... en ook geen merknaam oid. Als je interesse hebt kan je hem immers kopen, bevalt ie niet stuur je hem terug
Het is niet heel veel bijzonders als ik het zo zie... ik heb een Yarvik TAB211 voor minder geld (89 euro) en die heeft sowieso al meer geheugen
Android zit nu al op 3.0. Dit is een 2.2. Mijn eerste gevoel is dat het weer zo'n goedkoop ding is waar je niet bijzonder veel mee kunt.
Mijn moeder heeft de vorige versie van dit ding gehad (ereader hema) en die zijn na een tijd uit de schappen gehaald omdat ze zo slecht waren. Afgelopen week is mn moeder ermee teruggegaan na een jaar gebruiken omdat dat ding constant vast bleef lopen om de bladzijde...Ze kreeg overigens meteen haar geld terug!
De verjaardag van mijn man is inmiddels geweest...ik heb hem een chocolade tablet van de Jamin gekocht haha!!
Ik heb een yarvik tablet voor 89,- bij de mediamarkt. Leuk ding alleen niet heel snel. Mijn zoon speelt er wel spelletjes op zoals Memory. Hij vind het een leuk ding. Ik hou het zelf liever bij mijn laptop