Pff marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Biny, 6 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Maar dan gaan mensen alsnog mailen met een lager bod, dus mijns inziens heeft het niet veel zin...

2augustus1992 vindt dit leuk.
  2. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Daar zou ik dan lekker niet op reageren :D

3. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Doe ik ook niet :)

4. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Al een keer een tuinstel op marktplaats gezet voor een habbekrats. Meisje was student en wilde het wel hebben, was haar auto kapot. Hebben de spullen naar haar toegebracht (hadden wij weer ruimte in de tuin haha) en mijn man heeft haar autootje nog even gefixt.

Nu hebben wij een motor op marktplaats staan voor 2000euro. Soortgelijke gaan voor meer, is dus geen raar bedrag.
    Krijgen wij berichtjes als: voor 600 haal ik hem direct op. Als je er niet op reageert omdat het een onzin bod is krijg je nog een bericht dat je een klootz#k bent dat je ze niets gunt.... juist.

Rataplan en VBJ82 vinden dit leuk.
  5. Marchella

Marchella Niet meer actief

Grrr zo irritant hè!
    Dat hadden wij vorige week ook. Ons zwembad met een doorsnede van 2m40 doorsnede stond, inclusief alle accessoires zoals trapje, pompen etc te koop. Bieden vanaf 35 euro. Krijg ik een pb: voor 20 euro haal ik het vanmiddag nog op. Sodemieter eens ff lekker een eind op joh..!!!

Onze 40 inch lcd scherm stond voor 10 euro (bieden vanaf) te koop. Inmiddels waren de biedingen opgelopen tot 25 euro. Krijg ik een pb in het gebroken Engels: ik pic up tv for free. Ik dacht: Yeah... In your dreams maybe.

6. viviannewlw

viviannewlw Nieuw lid

8 jun 2017
    3
    2
    3
    Vrouw
    Marktplaats kan inderdaad heel frustrerend zijn.

Maarja, ik denk maar zo, er gaat gelukkig ook heel veel goed. En het is fijn om wat te verkopen waar een ander weer blij mee is!

fafa vindt dit leuk.
  7. viviannewlw

viviannewlw Nieuw lid

8 jun 2017
    3
    2
    3
    Vrouw
    Marktplaats kan inderdaad heel frustrerend zijn.

Maarja, ik denk maar zo, er gaat gelukkig ook heel veel goed. En het is fijn om wat te verkopen waar een ander weer blij mee is!

8. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ik baal ook. De commode verkocht, eindelijk. Mijn zoon moet nodig in een gewoon bed ipv ledikant, maar die past er pas in als de commode eruit is... verkocht, ik haal de commode leeg, (en beloof mijn zoon een groot bed), zien ze er toch weer van af. Maar veel extra ruimte hebben we niet. Zowel het ledikantje als de commode op slaan wil bijna niet.

9. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik kreeg laatst een reactie: "20." :confused:

Wat? Twintig aardappelen? Lama's? Winterpenen? :rolleyes:

Marchella, Caithy, 2augustus1992 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Oehhh hier ook altijd moordneigingen van sommige mensen op marktplaats.

-Een prijs afgesproken en dan net op het laatst afbellen omdat iemand anders toch net iets meer heeft geboden

-Dan reageer ik op een advertentie van iemand, vervolgens krijg ik gewoon niks terug van een reactie. Plaats het dan ook niet op marktplaats als je het niet wil verkopen.

-Biedingen die gewoon verschrikkelijk laag zijn. Ik plaats mijn advertenties bewust al met een hogere prijs, zodat het eerste bod niet heel veel scheelt met wat ik in gedachte had.
    Vorige keer een maxi-cosi op mp gezet voor 20 euro. En dan nog 5 euro bieden. Kom op....20 euro is toch al zo weinig.
    Of iets voor 5 euro op mp zetten en dan vervolgens 4.50 bieden. Wat is er mis met je?

-Mensen die het product op komen halen en kopen voor 15 euro en dan met een briefje van 50 aan komen. Halloooo??? Zorg dat je gewoon met gepast geld komt, ik ben geen bank.

Marchella, 2augustus1992 en Victoria30 vinden dit leuk.
  11. Boedah

Boedah Niet meer actief

Of iemand die het wel wil ophalen. Hij vraagt geen adres, maar zegt wel dat hij er dan vanavond om 19:00 is :D.

Hoe dan???

wishtobe vindt dit leuk.
  12. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Tja, je kunt wel zeggen dat het nieuw is, maar het IS gewoon tweede hands, of er nu een kaartje aan zit of niet.
    Wat je veel bij kleding ziet is dat er nog actie stickers /kaartjes aanzitten of dat het in de webshop van het betreffende merk nog voor minder staat. En mensen op marktplaats vragen de hoofdprijs voor nieuwe, of zo gied als nieuwe kleding, waarbij dan staat dat het door 1 kind is gedragen. Dat is dan toch niet "als nieuw"? Sowieso vind ik vooral kleding heel snel de waarde ervan zakken dus 60,70% van de nieuwe winkelwaarde ervoor vragen is gewoon niet haalbaar.
    Als iets 70 euro heeft gekost kun je gewoon niet verachten dat je er nog 50 voor krijgt(kleding).

Ik verkoop zelf heel veel kleding, vooral van de kinderen, dat gaat meestal voor een paar euro weg. Heb veel van chaos en order en Z8 en meer dan 10 vraag ik daar ook meestal niet voor hoor. Ben blij dat ik van de zooi af ben, hoef er niet veel voor te hebben. Wat nog te verkopen is verkoop ik, rest gaat naar kledingbakken en soms ook kringloop als het er nog redelijk uitziet( absoluut geen gaten/vlekken, maar wel gewoon gedragen)

13. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Inderdaad, met gepast geld heb ik ook al zo vaak gehad! Of de prijs afspreken , zeg 50 en maar 45 bij zich hebben, is mij ook gebeurd. En dan denken mensen echt dat je dan wel akkoord gaat omdat je van je spul afwil

14. tuc

tuc Niet meer actief

Grrrr nu 2x vlak achter elkaar een afspraak maken en dan niet op komen dagen. Ik ben er zo klaar mee.

Vanaf nu zet ik in de advertentie: ik maak 1x een afspraak, kom je niet dan mail ik direct de volgende.

Marchella vindt dit leuk.
  15. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik reageer meestal terug, voor 35 euro doe ik de deur open!

Marchella vindt dit leuk.
  16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik begrijp dat ook niet hoor, dat je gewoon niet komt opdagen zonder iets te laten weten....

Het ergste vind ik dan nog dat het die mensen ook blijkbaar geen ene reet interesseert.....
    Snap die mentaliteit niet:confused:

tuc vindt dit leuk.
  17. fafa

fafa Niet meer actief

Oh, dat doe ik ook wel eens hoor, eerst een datum en tijd overeenkomen en dan pas adres vragen.
    Een keer waren we zo in gesprek dat we het allebei vergaten..."Ok, tot morgen dan!" Half uurtje later: "ehhhmmm, volgens mij heb ik je adres niet gevraagd." Konden we allebei wel om lachen :roflmao:

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Erg laat, maar dankjewel nog!

Deel Deze Pagina