Ik ben verzot op buggles nou weet ik dat je die wel mag. Maar je heb ook van die kaas erbij *tube met dat koksmutsje* ik weet niet precies hoe het heet! Maar mag ik die er wel bij. Het is een soort smeerkaas. maar dan voor in Buggles. Ik zag bij de ingredieënten dan er geen rauwe kaas in zat maar ik weet het niet zeker. Ik hoor het wel van jullie. Greetss
ik ben helemaal verslaafd geweest aan de buggles en dan dippen in de gewone smeerkaas, heerlijk vond ik dat, een paar weken geleden was het ineens over, zeker teveel van gegeten.
Als het er niet opstaat dan mag je het gewoon hebben! (enne.. je moet goed zoeken voordat je een product in NL vindt waar 'rauwe melk' of 'au lait cru' opstaat )
Yep, die mag je gewoon hebben... 'Meneer Kaas' noem ik hem altijd .. Was er toen ik een week of 12-14 was echt verslaafd aan. Heerlijk!
owwww echt waar! JEEEJ lucky us! Damn die dingen zijn echt zo lekker Gelukkig zijn er genoeg vrouwen wat ik bedoel... water loopt me al in de mond mmm
Weet je wat ook lekker erbij is, die Philadelphia kaas, die is er ook in light en dan is het half zo erg zeg maar!
Hier ook meteen 2 zakken bugles en kokki gehaald! Waar ik sinds een paar dagen ook helemaal verslaafd aan ben zijn cheesestrings! kennen jullie dat? eet er op een dag zo 8 op!
Haha ik heb gister ook gelijk gehaald , is nu al weer op ! Alleen had ik nog chips over en geen kaas meer, volgende keer dus 2 tubes op 1 zak chips