15 dagen na punctie willen testen ipv 17 dagen na punctie....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik wil 15 dagen na mijn punctie testen... Dat is morgen!!

Maar het ZH heeft geadviseerd om pas maandag (dus 14 dagen na de TP) te gaan testen.

ALS ik zwanger ben, bestaat er dan een reeele kans dat ik negatief test omdat ik dan 'te vroeg' test of zeggen jullie dat dat helemaal niet te vroeg is omdat je normaal gesproken ook 2 weken na je eisprong zou testen en dat ik morgen dus al 1 dag verder ben dan 14 dagen?

Graag jullie eerlijke mening!!

Ik heb overigs een CB digitaal met conceptie indicator, waar je volgens de bijsluiter ook al 4 dagen voor de verwachte NOD mee kunt testen...

AAAGHHH ik wordt gek!!! Graag ff jullie mening!! ;)

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meis!
    Heb je de status "ik word gestoord!!!!" al bereikt??? Herkenbaar...helaas hoort t er in dit stadium een beetje bij.......(wij MMMeisjes moeten heel wat doorstaan, maar de laatste ww is toch wel het ergste geloof ik, een negatieve test uitgezonderd dan)
    Ik had t wel eens eerder gezegd geloof ik, maar eerder testen is mij heel erg slecht bevallen. Eerste tp heb ik op de afgesproken dag getest. De 2e tp heb ik een paar dagen vroeger getest.
    Ik had nl heel veel hoop bij de 2e tp omdat ik van alles dacht te voelen. Toen ik die nega test toen zag viel meteen alle hoop in duigen, maar zat ik ook weer in spanning van....misschien is het toch een te vroege test. Ik werd er dus eigenlijk alleen maar meer onzeker van en t maakte die laatste dagen nog extra spannend. Heb me nu dus voorgenomen om nooit meer te vroeg te testen...........
    Maar goed........t blijft jouw eigen keuze. Er zijn genoeg meiden die met te vroeg testen wel een streep zien.
    Sterkte meis!
    Knufffffffff

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oh ja en in mijn zh mag je pas 15 dagen na de tp testen.....

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hadden 17 februari de punctie. Van het ziekenhuis mocht ik 6 maart testen (2 weken na TP). Ik zou 3 maart ongesteld moeten worden (LF is bij mij altijd 14 dagen). En ik heb 1 maart positief getest omdat ik dacht dat het game over was deed ik voor de zekerheid een testje. Was wel een heel licht streepje. Dag erna al wat donkerder streepje en 3 mrt, 2 weken na punctie een 'Zwanger' op de digitale CB.

Dus ik denk niet dat het te vroeg is. maar ben het wel met Hypo eens dat vroeger testen je wel meer onzekerheid kan geven.

Duim voor je meis!

5. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Hoi,

Ik heb wel eens op een ander forum gelezen dat de goedkope testen van het kruidvat. (2 stuks voor 4,95) supergevoelig zijn en veelal gebruikt worden voor vroegtesten. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan mij inderdaad ook wel voorstellen dat het juist ook extra onzekerheid kan geven.
    Heel veel succes en sterkte tijdens deze zenuwvretende dagen!

Liefs

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey Maartje,

Het zou moeten kunnen hoor. Ik heb 12 dagen na TP van een cryo duidelijk positief getest met die van Kruidvat (2 voor 5 euro).

De CB met conceptie indicator heeft meer HCG nodig om positief te zijn, dus die zou ik nog even bewaren.

Succes meid. Ik duim voor je.

Liefs

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik heb ook 12 dagen na tp knalpositief getest, met matcare.

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    En Maartje, al besloten wat je uiteindelijk gaat doen?
    xxx hypo

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hier 15 dagen na de punctie! dus 12 dagen na de tp een bloedtest gehad. En: +!!!! De dag erna een CB+indicator en die was ook mooi +.

Dus.... Je kunt teleurgesteld worden.... of je gaat heel happy het weekend in!

10. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ik zou als ik jou was maandag pas testen, dr kan nog te weinig hcg in je lichaam zitten. Maar als je echt morgen wilt dan moet je het doen het kan idd twee kanten opgaan succes

Deel Deze Pagina