wij zijn 2 weken geleden alle 3 ziek geweest.. jay begon toen ik en later me man.. het was maar 1 dag en toen was het weer over.. heb de nacht en dag op de plee doorgebracht.. bij ons was het heel erg besmettelijk want had familie en vrienden aangestoken.
jahoor hier ook zoonlief al 2 wk verkouden, manlief vorige wk 2 dagen op bed gelegen. dochterlief ook een paar dagen snotjes.
ja hoor hier hoest mijn oudste ook enorm en dan vooral savonds in bed..... zelf heb ik (nog) nergens last van... maarja wat wil je ook met dit vieze rotweer! het lijkt wel herfst!
ik weet er alles van. Woensdag kwam ik uit bed met een zere dikke keel, dichte neus, hoofdpijn en later nog eens bijna 40 graden koorts. En dat in de zomer pfff....ben nu gelukkig weer wat beterder wel nog strontverkouden maar me griepje is gelukkig weg! Beterschap!!
Bij mij begon het afgelopen woensdag...stond knetter-duizelig op,zou de kinderen naar de trein brengen maar durfde dat niet eens aan(op de fiets) Meteen uit bed naar beneden hing ik al boven de wc,en mijn ontbijtje(bestaande uit een beschuitje en een boterham met jam,en een beker thee)lag al meteen in de wc. Ik ben echt 2 dagen goed ziek geweest en gister ging het wel weer.
hier ook, dochter ziek, verkouden, keelpijn en oorpijn, normaal heeft ze dat "hoestje" alleen in de winter en nu dus in juli ipv de winter aan de pufjes
Ja hier nog eentje... Ben ook al ruim 2 weken aan het kwakkelen maar het wil helaas niet echt doorzetten!
ben gelukkig helemaal hersteld. Maar ik heb een dubbele keelonsteking opgelopen en een bovenste luchtweginfectie en dat sloopte echt mijn lichaam. Mijn huisarts verzocht me met klem om echt rust te nemen (ik ging gewoon werken terwijl ik ziek was, wilde me niet weer ziek melden) en daarna heb ik er een bacterie bijgekregen die naar binnensloeg waardoor ik maag darm infectie kreeg. 1 hele dag om de pot gehangen en vanonder en vanboven was ik helemaal leeg. Daarna weer aangesterkt en het leek wel alsof ik in een keer alles kwijt was. Voelde me eindelijk weer lekker. Heeft zeker 4 weken geduurd! Was wel in juni...
Heb je het mij gegeven ? Loop al 5 weken met blaasontsteking, vorige week eindelijk om een ab kuur geweest. En afgelopen dinsdag ineens patsboem keel pijn dat niet meer te harden was. Woensdags niet meer kunnen eten en drinken en hoge koorts , de dond. middag toch maar naar de huisarts, Een dikke keelontsteking. Wat een hel dat hoop ik nooit weer mee te maken. Ab kuur sloeg gelukkig snel aan, maar ik ben er nog niet hoor! Mijn HA heeft mij ook op mn hart gedrukt RUST! Ik merk dat ik er nog lang niet ben , maar rust nemen vind ik moeilijk. Ze hebben me naar huis moeten sturen op het werk woensdag, en mij het weekend ziek gemeld. Gelukkgi sta ik pas weer vrijdag ingepland dus kan zonder schuldgevoel mijn rust nemen, proberen! En mijn kleine meisje is al erg ziek geweest, en mijn zus belde net die is ook heel erg ziek. Het gaat rond!
Ja, kan echt. Ik had een keelontsteking en daarbij is er nog een infectie bovenop gekomen. Een dubbele keelonsteking dus,
Jep, jayden is verkouden en mama loopt te kwakkelen maar vooral door blijven gaan.. Afgelopen nacht hakte er een beetje in.. jayden liep te spoken in zn bedje met nachtmerries.. Dus erg weinig geslapen en nu heb ik geen gewone hoofdpijn meer maar echt migraine, bleg.. Migraine, spierpijn, nekpijn, wat verhoging 38,5.
yep hier ook, begin van de maand zowel mijn zoontje als ik een ABkuur gehad, mijn zoontje oorontsteking en ik keel ontsteking. En nu zijn we weer allemaal snot verkouden. Word er niet goed van!