Pff,nog meer mensen ziek hier? In Juli!!!!!

Discussion in 'De lounge' started by Loe, Jul 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben dan incl zoontje. Bah.bah.bah.
    Iedereen beterschap!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij zijn 2 weken geleden alle 3 ziek geweest.. jay begon toen ik en later me man.. het was maar 1 dag en toen was het weer over.. heb de nacht en dag op de plee doorgebracht..

bij ons was het heel erg besmettelijk want had familie en vrienden aangestoken.

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    jahoor hier ook zoonlief al 2 wk verkouden, manlief vorige wk 2 dagen op bed gelegen. dochterlief ook een paar dagen snotjes.

4. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja hoor hier hoest mijn oudste ook enorm en dan vooral savonds in bed..... zelf heb ik (nog) nergens last van... maarja wat wil je ook met dit vieze rotweer! het lijkt wel herfst!

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik weet er alles van. Woensdag kwam ik uit bed met een zere dikke keel, dichte neus, hoofdpijn en later nog eens bijna 40 graden koorts. En dat in de zomer pfff....ben nu gelukkig weer wat beterder wel nog strontverkouden maar me griepje is gelukkig weg! Beterschap!!

6. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    euh zomer? zeg maar gerust herfst....

7. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Bij mij begon het afgelopen woensdag...stond knetter-duizelig op,zou de kinderen naar de trein brengen maar durfde dat niet eens aan(op de fiets)
    Meteen uit bed naar beneden hing ik al boven de wc,en mijn ontbijtje(bestaande uit een beschuitje en een boterham met jam,en een beker thee)lag al meteen in de wc.
    Ik ben echt 2 dagen goed ziek geweest en gister ging het wel weer.

8. Dana

Dana Niet meer actief

hier ook, dochter ziek, verkouden, keelpijn en oorpijn, normaal heeft ze dat "hoestje" alleen in de winter en nu dus in juli ipv de winter aan de pufjes ;)

9. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Hier begint het ook al.... *hatsjoe!!!*

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Ja hier al twee weken aan het kwakkelen. De kinderen dan. er heerst hier ook waterpokken.

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ja hier nog eentje... Ben ook al ruim 2 weken aan het kwakkelen maar het wil helaas niet echt doorzetten!

12. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    ben gelukkig helemaal hersteld. Maar ik heb een dubbele keelonsteking opgelopen en een bovenste luchtweginfectie en dat sloopte echt mijn lichaam. Mijn huisarts verzocht me met klem om echt rust te nemen (ik ging gewoon werken terwijl ik ziek was, wilde me niet weer ziek melden) en daarna heb ik er een bacterie bijgekregen die naar binnensloeg waardoor ik maag darm infectie kreeg. 1 hele dag om de pot gehangen en vanonder en vanboven was ik helemaal leeg. Daarna weer aangesterkt en het leek wel alsof ik in een keer alles kwijt was. Voelde me eindelijk weer lekker. Heeft zeker 4 weken geduurd! Was wel in juni...

13. Dana

Dana Niet meer actief

@frummeltje31: een dubbele keelontsteking? :D

14. gimena

gimena Niet meer actief

hier ook hoofdpijn.snotneuzen.keelpijn.(ik ben gelukkig de enige in huis)

15. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Heb je het mij gegeven :p? Loop al 5 weken met blaasontsteking, vorige week eindelijk om een ab kuur geweest. En afgelopen dinsdag ineens patsboem keel pijn dat niet meer te harden was. Woensdags niet meer kunnen eten en drinken en hoge koorts , de dond. middag toch maar naar de huisarts, Een dikke keelontsteking. Wat een hel dat hoop ik nooit weer mee te maken. Ab kuur sloeg gelukkig snel aan, maar ik ben er nog niet hoor! Mijn HA heeft mij ook op mn hart gedrukt RUST!
    Ik merk dat ik er nog lang niet ben , maar rust nemen vind ik moeilijk. Ze hebben me naar huis moeten sturen op het werk woensdag, en mij het weekend ziek gemeld. Gelukkgi sta ik pas weer vrijdag ingepland dus kan zonder schuldgevoel mijn rust nemen, proberen!
    En mijn kleine meisje is al erg ziek geweest, en mijn zus belde net die is ook heel erg ziek.
    Het gaat rond!

16. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Ja, kan echt. Ik had een keelontsteking en daarbij is er nog een infectie bovenop gekomen. Een dubbele keelonsteking dus, ;):D

17. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jep, jayden is verkouden en mama loopt te kwakkelen maar vooral door blijven gaan..
    Afgelopen nacht hakte er een beetje in.. jayden liep te spoken in zn bedje met nachtmerries..
    Dus erg weinig geslapen en nu heb ik geen gewone hoofdpijn meer maar echt migraine, bleg..
    Migraine, spierpijn, nekpijn, wat verhoging 38,5.

18. angel77

angel77 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,428
    0
    36
    oosten van het land
    yep hier ook, begin van de maand zowel mijn zoontje als ik een ABkuur gehad, mijn zoontje oorontsteking en ik keel ontsteking. En nu zijn we weer allemaal snot verkouden.
    Word er niet goed van!

19. Dana

Dana Niet meer actief

aha, weer wat geleerd!! :):D

Share This Page