Ik kom er niet uit haha. Vinden jullie James een toffe naam of niet zo mooi? Hij komt in onze omgeving niet voor dus wat dat betreft is hij wel origineel!
James vind ik super leuk en stoer! Abel vind ik saai en te lief als ik naar de andere namen in je rijtje kijk. Abel komt hier overigens wel vaak voor.
Jack en Ravi vind ik uit jouw rijtje leuk! James ook, maar die vind ik wel erg Engels. Flynn Otis Owen Lenn Glenn Seth Bodhi Sebas Silvijn Tobian Silvan Elias Nathan David Samuel Manuel Chris Christiaan Jacob Benjamin Sebastiaan
Thanks dat stelt me gerust haha. Iemand vroeg of Abel op zijn Nederlands of Engels werd uitgesproken, in ons geval op zijn Nederlands. Ik denk dat we voor James gaan.. Blijf dat een onwijs stoere naam vinden!
Jack Vind ik zo een super gave naam! Als wij een zoon hadden gekregen hadden we hem Jack of Lenny genoemd Maar ons dochtertje kan ieder moment geboren worden Mijn jongste zoon heet Bodhi vind ik nog steeds een mooie bijzondere naam De oudste twee heten Jermain en Tyrone. Je hoort ze alle drie niet zoveel succes met je keuze!