Pff officieel weer een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door lolababy, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Dank jullie wel,

Toppic is verplaats, was een beetje in de war vanmorgen en verkeerd geplaatst.
    Man lief kwam er net voor thuis even flink geknuffeld, had ik wel even nodig.
    Hoop echt dat dit de laatste miskraam is hoor, al vrees ik bij elke volgende ik me ernstig zorgen zal maken.

2. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Hoi meid,

Ik heb volgens mij dezelfde ervaring als jij: ben 38 en dit jaar ook al 4x zwanger geweest (na de nod streepjes op de zw test) en al 4x is het misgegaan. Ik heb gelukkig 2 kinderen maar toch zou ik er zo graag nog eentje bijhebben!
    Ik ben er nog niet uit of ik onderzoeken wil laten doen (ik heb natuurlijk de bevestiging dat een goede zwangerschap mogelijk is thuis rondlopen). Ik kan me wel een beetje vinden in wat iemand hierboven zei: kennelijk is het niet moeilijk om zwanger te raken, dus misschien sluipen er inderdaad teveel slechte embryo´s door de selectie. Geen echte troost, ik weet het. Heel veel sterkte en niet opgeven he!

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja dat is het moeilijk ervan, die van juni was ik ruim 7 weken zwanger, de laatste was ik 9 weken zwanger bij curretage.
    Paar keer echo gehad en hartje zien kloppen, ze zeiden zelfs die gaat lekker snel dus een goed teken... Nou not dus.
    Er gaat iets mis, maar om nu steeds te denken dat het vruchtje niet goed is vraag ik me dan wel af hoor.
    Hoop snel op duidelijkheid.

4. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Ahh nee!! :( heel veel sterkte. Had het zo gehoopt voor jullie...

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Dank je, is zo welkom hier he. Zelf onze kinderen vinden het heel erg.
    Mijn dochter word al 16 binnenkort haha die zit te springen om een kleintje. Maar ze ziet nu ook meteen dat niet alles van zelfsprekend is.

Deel Deze Pagina