hallo ben nou 5 dagen overtijd 5 daagies gelee had ik getest negatief, nu is dit pas de 1ste periode dak gestopt ben ... ben vaak misselijk niet overgeven wel gewoon misselijk, soms duizelig als ik gewerkt heb werk als kapster. en snel moe vaak plassen wat ik nornmaal maar 1x per dag deed ofzo... oook heb ik elke x erge steken wat zou dit kunnen zijn>>? mjaa de test was negatief zou het dan toch zo kunnen zijn>>>?/ ik ga aankomende donderdag op vakantie en ga denk ik of op me vakantie weer testen of na me vakantie of ik meot eerder ongesteld worde dan hoef ik niet te testen
Het kan altijd zo zijn hoor. Alleen omdat omdat dit de eerste periode nadat je gestopt ben met de pil kan het ook ontwennen zijn. Misschien word je het later of toch niet. Als je het niet word gewoon even testen. Zou het nog negatief zijn dan afwachten tot wanneer je de volgende keer je nod had moeten hebben. Is het dan nog weg. Even langs je HA die kan misschien een bloedtest afnemen om zeker te weten of je wel of niet zwanger bent.
okee ja ik had eerst wel erg last van ontwennen maar dat was weg en nu opeens heb k hier last van dan mjaa wacht het nog ff af maar hoe kan je je ongesteldheid voor de volg periode uitrekenen dan?
Als je nod niet komt en was normaal 28 dagen zeg maar. Dan reken je vanaf de dag dat je nod had moeten komen 28 dagen verder. Sommige slaan een cyclus over, dat houd in dat je een maand geen eisprong heb. Ikm had het vroeger ook. Dacht dat ik het weer had maar bleek een maand later toch zwanger te zijn al zo'n 2,5 maand. Alvast een hele fijne vakantie meis. Ik hoop dat je alsnog positief test. Er zijn genoeg meiden waarvan de test pas een week en zelfs bij een vriendin van mij 2 weken later positief testen
oke ja me eisprong heb ik als het goed is gehad hihi had zo ovulatie test gebruikt en die gaf aan dak een eisprong had . maar ben benieuwd ja dank je wel. ben je zelf ook bezig voor een kindjee? groetjess stephaniee
Oke dan had je het ongeveer rond de 25e je nod moeten hebben. Klopt niet altijd hoor. Mijn eisprong had ik volgens de echo een paar dagen later moeten hebben en 12 dagen na die echo had ik mijn nod al. Hmmmz moest volgens de gyn ook pas niet eerder dan 16 dagen zijn. Ach ja.
oke ja het is allemaal ingewikkeld haha.. njaa ik wacht het wel af hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld word mja t is pas mn 1ste ronde... jij veel plezier met je zwangerschap
Dankjewel. Jij ook een hele fijne vakantie. Krijg ik van jou nog te horen hoe en wat? Ben ook heel nieuwsgierig nu Knuf
haha is goed hoor had vandaag toch getest was negatief .. dus ja afwachten maar dan denk dat ik dan toch wel ongestelfd ga worden nu afw8e wann donderdag gaak op vakantie dus ben benieuwd ik laat het weten als ik voor die tijd ong word zo niet na me vakaqntie groetjes steohanie