pff onzekerheid...

Discussion in 'Zwanger worden' started by chelleby, Oct 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chelleby

chelleby Nieuw lid

Sep 3, 2012
    3
    0
    0
    Limburg
    Hoi!

op 7 juni ben ik gestopt met de pil, nog niet heel lang geleden dus.
    Mijn eerste menstruatie was daarna gewoon mooi op tijd na 28 dagen.
    Daarna is het wisselend geweest.
    Ik weet dat het in het begin nog wat onregelmatig kan zijn omdat je lichaam moet wennen...

Deze cyclus zit ik echter al op 44 dagen en nog geen spoor van mijn ongi te bekennen. Vanmorgen getest en deze is ook negatief.

Wat ik vervelend vind is de onzekerheid. Zou het nog niet eens een ramp vinden als ik nog niet zwanger ben, weet dat we pas net bezig zijn.
    Maar dat afwachten is niet mijn ding.

Hoe lang denken jullie dat ik moet afwachten voordat ik eens de huisarts moet bellen?

2. Griekje

Griekje Actief lid

Jul 1, 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik herken het helemaal, die onzekerheid is echt slooopend!!!
    Weet je ook wanneer je je eisprong hebt gehad? Want dat zou al een hoop schelen. En anders kun je altijd volgende week een keer de huisarts bellen maar aangezien je nog niet zo heel lang bent gestopt met de pil denk ik dat je cyclus gewoon nog op gang moet komen. Zelf heb ik ook wat rare uitschieters gehad maar de ha zei dat het wel een half jaar (soms langer) kan duren voor je cyclus op gang is. En ook ik had in het begin vrij regelmatig en daarna ging t raar doen...

3. chelleby

chelleby Nieuw lid

Sep 3, 2012
    3
    0
    0
    Limburg
    Hoi Griekje,

Weet niet wanneer mijn eisprong is geweest omdat ik probeer me niet te focussen. Wil het eerst een tijdje zo proberen zonder steeds te rekenen.
    Ben vanmorgen toch even bij de huisarts geweest. Hij vond het inderdaad niet gek. Kon wel een kuurtje krijgen om een onttrekkingsbloeding op te wekken, maar zit (nog) niet te wachten op hormonen. Dus ik ga verder afwachten. Hoop dat er snel iets gebeurd.

Bedankt voor je reactie!

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    @chelleby
    Hoi, ik vroeg me af heb jij dan ook allemaal verschijnselen? Ik heb nl nu 2e ronde. 1e ronde netjes 28, nu al 6 dagen overtijd. Maar wel allerlei verschijnselen. Had jij dat ook voordat je alsnog ongesteld werd? Vrijdag had ik negatieve test.

5. chelleby

chelleby Nieuw lid

Sep 3, 2012
    3
    0
    0
    Limburg
    @me26,

Verschijnselen niet echt. Wel vorige weer flinke buikpijn gehad alsof de ongi eraan zat te komen, maar dat ging gewoon weer over.
    Ben wel moe en misselijk, maar dat ben ik van mezelf al vaak. Kan niet zeggen dat er verandering in zit.

Ik had vorige week negatieve testen, vanmorgen weer 1 gedaan en daar was een streepje op te zien, echter dunner dan een potloodstreepje. Test bij de huisarts was negatief vanmorgen.

6. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Het kan heel goed dat je een maand "overslaat" omdat je nog niet zo lang geleden gestopt bent met de pil.
    Je hebt nu op de resetknop van je lichaam gedrukt en het kan even duren voordat alles weer opgestart is.
    Hopelijk duurt het niet al te lang en heb je snel een positieve test in handen.
    SUCCES!!!

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Het kan indd lang duren tot t weer opgang komt.
    Ik ben nu al 3 maanden niet ongesteld geweest, en volgens de dokter is dit nog steeds het 'ontpillen'.
    Ik vind t ook vreselijk dat afwachten, maar helaas valt er weinig aan te doen..

Succes, ik hoop dat t er snel aankomt!

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    @ Charmed
    En dan wel verschij nselen van zwanger zijn of helemaal niets?
    Krijg je nog geen kuurtje om menstruatie op te wekken?

Share This Page