stomme cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BeebieStar, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal,
    Moet ff stoom afblazen hoor pffff
    Heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad +- en ik voel mn ei altijd dus die heb ik ook gevoeld (dacht ik ) nu zou mijn NOD 2 nov zijn en tot mijn verbazing had ik vandaag ineens "vruchtbaar" slijm grrrrrrr waarom wijkt mijn cyclus ineens af of hebben meerdere van jullie terwijl ze zwanger waren "vruchtbaar " slijm gehad, echt het soort eiwit wat ik uit kon trekken (sorry voor de vieze details ) toch net nog ff geklust maar kan niet eerder klussen dan zaterdag pfffff hoop dat het nog raak is gvd!!!!!

Dikke kus

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Was bij mijn eerste zwangerschap geloof ik ook dat ik meer slijmverlies had, maar kan me niet meer zo herinneren of het daadwerkelijk rekbaar was. Heb nu volgens mij mijn eisprong ook al gehad/ gevoeld, en ook vanochtend wat rekbaar slijm. Zit niks anders op dan afwachten. Succes met zwanger worden en hopelijk is het deze ronde raak!

3. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Ik denk dat ik wel begrijp wat jij bedoelt.. Ik heb het ook wel eens gehad, een aantal dagen voor mijn NOD ineens een slijmprop/dikke witte vloed. Wat het precies inhoud weet ik niet, maar ik denk niet dat het nu nog je ei is hoor.

4. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Het was echt eiwit om maar zo te zeggen wat je kan uitrekken pffff

Deel Deze Pagina