Lieve dames, weet iemand hoe het kan komen dat ik op eens last heb van opvliegers? Sinds twee dagen heb ik last van opvliegers. Eigenlijk begon het na m'n hsg. Maar daar kan het niet van zijn lijkt me. Ik heb 2 pilletjes geslikt toen Naproxen ofzo. Een de avond voor de hsg en een er vlak voor. De de derde heb ik niet genomen want dat was niet nodig. Ook zit ik in m'n derde ronde clomid 50mg. Eerste twee rondes helemaal geen bij werkingen van gehad maar zou het misschien hiervan kunnen komen? Ik slik clomid vanaf dag 3 tot en met dag 7. De opvliegers begonnen pas op dag 10. Of.. De overgang? Ik krijg het Spaans benauwd bij het idee! Help
Ik heb zelf geen ervaring met de medicatie die je slikt maar ik heb tijden mijn menstruatie wel altijd last van opvliegers, misschien dat het komt door je hormonen die een beetje van slag zijn door de medicatie die je nu gebruikt?☹️
Oh ik hoop het zo! Ik ben zo bang dat ik in de overgang geraak! Alles wat je leest wordt eraan gelinkt
Je kunt opvliegers van Clomid krijgen. Het kan zijn dat je de ene ronde geen last hebt en de andere juist heel erg veel. Ik had het op een gegeven moment in extreme mate van Clomid. Dus ik denk niet dat je aan de overgang hoeft te denken. Als dat het geval was geweest, had je dat ook op een echo of in je bloed kunnen zien. In dat geval was je waarschijnlijk niet aan de Clomid gezet.