ja sorry dacht da ze da wel ergens op de pc hadden staan over een dik uurtje krijg ik min eerste pil zal da dan zeggen!
zouden die er iet van zeggen ak mijne laptop open la staan mee kabel in de pries ak ga slapen? Want ik ben zo een ak ene keer wakker wor deze nacht kijk ik liever een filmke dan te liggen piekeren in mijn bed.. ma ask dan nog uit da bed moe en die kabels moet insteken enzo heel gedoe
Lekker doen! Als t niet goed is hoor je t wel!! Heel veel succes meis! Dit gaat jou/jullie lukken!! Probeer nog wat te slapen... Ik snap dat da moeilijk is met al die spanning... Maar je gaat je energie nog nodig hebben! Hopelijk lees ik hier snel dat jullie meisje er is! Zet m op!!
Spannend, zo je eerste pilletje!! Nee joh dat geeft niets. Ik heb een paar weken in het ziekenhuis gelegen tijdens mijn zw en liet dat ding dag en nacht aan, de laptop. Mits je buurtjes last ervan hebben? ik had een prive kamer omdat ik daar lang lag..
Ik heb nachtdienst, dus kom telkens even spieken bij je hoor, herken me zo in jou haha.. Heel veel sucses !!
heb een kamer alleen heb hem schoon opstaan Net toch een uurtje of 3 kunnen slapen! Maar ze hebben net mijn 2e pilletje gestoken... denk dat dat al de nachtrust is die ik ga hebben... Heb wel wat pijn.. niet hard maar zo menstruatiepijn die toch al een beetje harder is dan het begin redelijk ongemakkelijk gewoon Ook pijn aan men heupen! Moet wel telkens plassen als ze zo een pilletje gezet hebben >< en dan lig ik daar in da bed ... shit shit shit durf nie na badkamer waggelen
ik heb vooral kou eigenlijk door den airco ma met deken gaat het wel.. en als ze pas zo een pilletje gestoken hebben doet die airco heel goe dus ik weiger hem af te zetten!!
Rust maar goed nog effe meis... Probeer zolang mogelijk te ontspannen en relaxen, strakjes ga je al je krachten nodig hebben, voor een topprestatie op olympisch niveau Spannend, heb al een paar keer bij je gespiekt Je man nog lekker in bed of al bij jou aangekomen?
groot gelijk haha hij kan ook maar beter goed uitrusten, want hij heeft ook een pittige klus voor de boeg! oooohh zo spannend he.... Je gaat gewoon je meiske heel snel nu in je armen krijgen.....mooiste gevoel wat er bestaat, het is gewoon niet te beschrijven hoe mooi het moederschap is! STrakjes wat eten, zodat je niet op een lege maag de klus moet klaren, ook niet te veel je wil niet misselijk worden.. Nu nog eventjes dommelen, slapen, ontspannen, relaxen, leuke baby dingen googlen.......
hahaha zit net op babydump te kijken voor een extra muziekmobiel voor aan de box XD huh gij mocht nog eten? Ik krijg nu niets... en ook geen drinken meer Heb dit nog wel gehoord ze.. sommige vriendinnen van mij mochten nix meer drinken andere moesten net echt hard gesuikerde frisdranken drinken!!! ja slapen zit er duidelijk niet meer in. echt pijn in mijn heupen
how how, da is geen heuppijn.. begon net ffkes na te denken.. de pijn zit meer in mijne rug maa trekt naar mijn heupen da zijn rugweeen volgens mij
Ik werd ingeleid door breken van de vliezen. Had al ruim 3 cm ontsluiting en bmm was al verstreken. Lag vanaf week 30 in het ziekenhuis met hoge vliesscheur en vroegtijdige weeen. De laatste 3 weken mocht ik naar huis maar elke dag voor controle ctg. De dag voor de inleiding, die alleen bestond uit vliezen breken en weeenopwekkers, kreeg ik te horen dat ik de andere dag aan de beurt was (spoot insuline door zw suiker). Dus werd met 38.1 ingeleid. MAar tegen mij was nooit gezegd dat ik niet mocht eten. Ik heb smorgens nog klein ontbijtje gedaan, maar kreeg door zenuwen niets in mijn maag. Maar goed ook ik werd beetje misselijk tijdens de weeen. Ooooeeeehh spannend... Straks herken je de echte weeen direct!! Mijn voorweeen (waar ik remmers voor had gekregen 48 uur infuus) waren nooit zo als de echte weeen hihi. Maar daarom herken ik mezelf zo in jou, al die tijd rommelen en denken dat het gaat beginnen...telkens ziekenhuis in en uit..op zijn, zoveel bang zijn..(heb 5 missed abortions gehad) en die angst ging met me op de loop... Sluiten ze je nog niet aan op de monitor?
Dan komen nu de echte weeen als ik het zo lees.... Zet m op!! Je kan het! Zou idd wel wat drinken, en iets met wat suiker erin, vruchtensap of thee met klontje. Maar goed, ms heeft ziekenhuis een reden waarvoor je niets meer mag?
5 missed abortions ... bleh het spijt me ik stuurde net smsje naar kenneth: kom toch maar ze... hij zo: OKE, sta over 10min op.. ja hem kennende ligt die al terug te slapen heb nog geen buikweeen ma mijne rug astemblieft seg!! Wandelen doe zeer, zitten doe zeer, plassen doe zeer ik weet nie waarom ik niet zou mogen drinken Maar heb hier ook al wel wat fanta en cola staan voor als er bezoek komt..