hebben jullie ook zo'n trek ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door piri piri, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik heb al uren zin in erwtensoep:)....maar n warme apfelstrüdel met vanille saus en slagroom zou er ook best ingaan.....:D

2. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    JAAAAAA... echt na het eten heb ik een half uurtje later alweer trek.
    Normaliter ben ik een beschaafde eter maar heb nu elke keer trek!
    Ikprobeer het wat te sussen met (wal)noten. Die vullen erg goed, en zijn nog goed voor de baby ook.
    Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje misselijk van het notenidee werd, dus gisteren heb ik dat niet gedaan (ipv daarvan verse kaascroissant, normale croissant en broodje haring gekocht :), dat gun ik mezelf normaliter nooit, smaakte overigens HEERLIJK :D owh ja en ook nog zoutjes).

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Lekker hoor...ik heb nu zin in paprika ships.....(dat lust ik niet eens )....schaam schaam...

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hihihihi, dat belooft wat voor de rest vd zwangerschap;)

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Nee, jou naam helpt.... hihi...
    Och ik moet zeggen, ik eet verder gezond. Geeft niet toe aan de trek, enkel t fruit, maar das gezond. Ik wil geen tien tonner worden.
    Ik ben vorig jaar geopeteerd aan mijn buik, en toen12 kilo aangekomen, die zijn er sinds gister bijna allemaal weer af, tis nier onvermeidelijk dat ik weer aankom, maar bij voorkeur gezonde voeding.

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    LOL
    hier ook snel trek....
    Probeer me in te houden..

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vind ook alles lekker en heb heel de dag trek! Vreselijk, verkering moet vreselijk om me lachen met al dat 'gevreet', aangezien ik dit dus ook echt nooooit deed!
    Ik zag ergens bovenin dat iemand trek heeft in erwetensoep? Dat vond ik heerlijk, dus m'n moeder heeft weer een hele voorraad (doet ze elke winter:)) voor ons gemaakt.... Vind ik het toch goor!! Ik moest gewoon kokhalzen van de lucht het ruikt naar: KAK:$

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Haha, het is natuurlijk niet leuk voor je, maar je schrijft het zo leuk op!
    LOL :D:D:D

Ik ben er ook fan van, mijn moeder maakt het elke winter als we op visite komen ook speciaal voor ons. ben benieuwd of ik het ook nog kan hebben.

9. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Damn, had ik maar zo'n moeder, want uit blik is ie veeel minder lekker, er is in de stad we n superlunch zaak, die maken super erwtensoep....kan niet wachten.!

10. sjak

sjak Niet meer actief

Arnoe en Piri Piri, ik heb nog een voorraad in de vriezer...
    Verkering krijgt het ook niet meer! (ach, en hij vindt het ook zoooooo lekker!) (hmmm, misschien moet ie dan maar in de tuin gaan zitten?!;))
    Mijn moeder zegt dat het trouwens heel makkelijk is om te maken en dat je nooit (nee, nooit!:x) luie wijven groenten mag gebruiken....

11. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Haha, goed om te lezen dat ik niet de enige ben die zo'n trek heeft ;) Ik kan echt de hele dag wel eten! Geen zoete dingen, maar zout vooral. Heeeerlijk!! :D

12. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ja, tis niet makkelijk maar tot nu toe heb ik nog niets gesnoept, enkel meer fruit....maar ik hunker wel naar vanalles hoor....ik merk dat ik veel eerder honger heb....ik vind t lastig kiezen, toegeven aan honger omdat ik t nodig heb ?. Of moet ik t bij normale porties houden (meer over dag verdeeld ) ik wil miet meteen voor 2 eten, we hebben t pas over n reistekorrel in mijn buik, nog niet een foetus....
    Zucht lastig...

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb ook zoveel trek in alles wat ik tegenkom ;) maar het meeste in ijsjes mmmm

14. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik merk dat ik voornamelijk zin heb in chips!!! Ik heb me er nog maar een keer aan overgegeven, maar als ik me zou laten gaan hahahhaa

15. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    ik heb constant trek en ik geef er gewoon aan toe. Of het nou gezond is of niet, ik pak precies waar ik zin in heb (en nee niet de dingen die je niet mag als je zwanger bent). Heb ik bij m'n vorige zwangerschap ook gedaan en dat beviel me prima. Ik kwam in de hele zwangerschap 12kg aan en viel er daarna 14kg af.

16. jazz

jazz Niet meer actief

tomaten, tomatensoep, fruit allerlei soorten fruit..bloemkool hmmmmm bloemkool..alleen maar gezonde dingen. Gisteren voor het eerst een klein zakje chips maar dat kwam omdat ik echt niks anders bij me had.
    Waar ik wel moeite mee heb is savonds eten...mijn buik, lees darmen, zijn dan zooooo opgezet dat er niks meer bij kan.
    Oh en erwtensoep heb ik ook al naar zitten kijken hihihihi
    Oh en tosti salami lekkkerrrrr

17. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha echt zo herkenbaar!! Heb ook overal zin in: Negerzoenen mmmmmmm, chips, toastjes, erwtensoep gaat er ook zeker in mmmmm, tijgernootjes. Voornamelijk zin in hele slechte dingen, gezonde dingen eet ik meer voor de vorm (moet voor de baby toch ook gezond eten) maar lekker vind ik het zeker niet, terwijl ik dat normaal wel allemaal lekker vind.
    Probleem is alleen dat het er allemaal heeeeel makkelijk in gaat, alleen eruit :) whahahaha. (sorry hoor)

18. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ooooh herkenbaar. Overal zin in hebben. Bij mij gaat het echt in vlagen. Momenteel is het vers witbrood met kaas:(. Vorige week was het van die pindavormige kaas-chips.(nogwel, maar ik hou me in.) Ook al een ijsthee-tic gehad. En tomatensoep. Benieuwd wat het volgende week weer is...

19. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Hier errug misselijk maar wat helpt? Kroketten en friet met mayonaise, precies! Overal moet mayonaise op, op mijn brood, op de tomaten, op de friet en door de stamppot...dan zakt de misselijkheid! Fijn...oja, en beschuit met hagelslag, heel veel beschuiten met hagelslag en chocomel! Lekkerrrrrr!!!!!

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, dit herken ik zo! Iedere dag weer anders...:D

Deel Deze Pagina