HoiHoi dames Ik heb sinds 2 dagen vage buikklachten niet echt pijn maar vervelend zeuderig kan het niet echt plaatsen en rugklachten voel me ook zo opgeblazen. Wat kan dit betekenen dat het nog steeds met ontpillen te maken heeft? Wie heeft dit ook?
Hoi hoi, Ik heb ook sinds 2 dagen last van buikklachten. Ben een echte darmpatient maar dit voelt anders. Vandaag is mijn NOD maar geen ongi en heb de het zeurderige gevoel ook nog. Kan het niet plaatsen. Ik heb de eerste maand na het stoppen met de pil last gehad van allerlei kwalen die ook bij zwangerschap horen,maar dat was dus ontpillen. Daarna niet meer gehad en nu dus weer.. Ik weet niet precies hoelang ontpillen duurt maar het is bij iedereen anders geloof ik. Spannend he allemaal! Liefs
hoihoi Ja echt wel de eerste maand had ik ook super veel kwaaltjes na die ongie niet meer tot 2 dagen geleden. Ik zei tegen me vriend ik voel me zo anders maarja kan nog niet testen moet pas over 10 dagen ongie worden. Spannend voor jou hopen dat het wegblijft
Ik voel mij deze maand wel echt anders dan de maanden hiervoor hoor. Maar ja wachten is echt niks voor mij hihi
haha nou dan kan ik je de hand geven. Ben echt in staat om een testje te doen haha gelukkig is het morgen zondag en is er niks open
Te vroeg testen kan ook teleurstellingen geven, ik heb het namelijk ook gedaan en tot vandaag dus wit getest. Dus zou nog even wachten bespaart je een hoop geld
Ik heb eerst 3 menstruaties afgewacht voordat we aan ronde 1 begonnen. En zoals meerdere meiden hier al aangever...je voelt van alles. Zo had ik in de week voor mijn NOD flinke pijn links onderin mijn buik. (innesteling dat dacht ik echt ) Echt van die steken die erger werden als ik bewoog. Wat het is geweest weet ik niet maar ik werd de week erop gewoon ongi. Wachten met testen tot je NOD is moeilijk (ik weet het ) maar echt niet onverstandig en het bespaart inderdaad veel geld. Ik wilde het eerst ook niet geloven maar je lichaam kan je echt gek maken.
Gisteraaf toen ik in bed lag werd ik misselijk 2 keer kaken en daarna gelijk overgeven sorry voor de woorden haha. Vanmorgen weer kaken maar nu kwam er niks uit:S
Had ik ook van de week.. Maak jezelf niet gek er heerst van alles, dus zou ook zomaar een virus kunnen zijn. Ik zit nu met keelpijn ook fijn. Nog geen ongi vandaag! Hoop voor jou echt dat het raak is hoor en dat al die kwaaltjes van een zw zijn.
Hoi, Wij hadden nog niet echt in de planning zwanger te raken van een tweede (onze dochter is bijna 21 maanden) maar heb nu toch het gevoel zwanger te zijn. Ook zo'n zeurderig pijntje in mijn onderbuik, wat hoofdpijn en ja, ik voel me gewoon anders... Ik ben heel benieuwd en als het zo is zijn we er hartstikke blij mee. Ik kan volgens de calculator op 4 april testen maar ik wil het nu weten!!!!! Succes iedereen!
ja erg he. Ik heb net een testje gedaan en wit Maarja ben eigenlijk nog te vroeg. En Goofy wat zie ik nou zwanger??