Ben nu 14 weken zwanger. Mijn buikje begint te groeien. Met dit weer moet je natuurlijk extra voorzichtig zijn met de gladheid en uitglijden. Liep dinsdag in de sneeuw en gleed af en toe een beetje uit met mijn uggs, gelukkig was mijn vriend mee om me af en toe op te vangen. Dus mijn uggs zijn niet geschikt voor dit weer. Welke schoenen wel?
Toen er twee jaar geleden zoveel sneeuw lag, ben ik ook een paar keer gevallen met mijn Ugg's. (waren geen winteruggs's) Dus nu maar naar buiten met mijn "mooie" snowboots en ik voel me een stuk veiliger! )
bij action enzo van die snow dingen onder je schoenen van die metalen nopjes dingen die je er dan onder kunt hangen echt handig en veilig
Toen ik hoog zwanger was (december 2010) toen lag er zoveel sneeuw en ik wilde af en toe een frisse neus halen. Had laarzen (waar ik gelukkig nog in kon) met een groffe zool, gleed daar niet mee uit. Heb ik toen bij Van Haren gekocht. Uitkijken he
ik trek hier mijn bergschoenen aan. Heerlijk warm, waterdicht, stevig en je kan er bijna niet mee uitglijden. Moet wel een beetje bij je kledingstijl passen natuurlijk Ik heb niets met uggs of snowboots dus voor mij ideaal
Bergschoenen of snowboots, ideaal. Ik heb sinds dit jaar ook zo'n netje (sneeuwketting) voor onder mijn schoenen. Nog niet nodig gehad, maar werkt volgens mij ook prima.
Bedankt voor jullie tips! Ga denk ik zo'n netje voor onder de schoenen halen. Liever geen risico's nemen. Hopelijk niet te vaak nodig hou niet van sneeuw! Haha
Ik heb uggs met grof profiel en stevige zool. Dus das ideaal! Maar die 'sneeuwkettingen' voor onder je schoenen lijken me ook handig! Het schijnt zondag een hele hoop te gaan sneeuwen dus wie weet hebben we dat nog nodig!
Hier is t 1 avond glad geweest, en ja toen had ik 's ochtends gewoon mn nette laarzen zonder enig profiel aangetrokken. Bergschoenen zijn echt te oncharmant voor naar t werk (naar mijn mening dan, anderen banjeren er wel op rond), eerder heb ik bij heel koud en glad weer mijn bergschoenen aangehad met een paar nette schoentjes in mn tas om daar aan te doen.
Overigens denk ik dat je, als je valt, de klap meestal automatisch wel zal opvangen (maar eerder op je heupen of je polsen valt -ook geen aanrader, maar liever een gebroken pols dan dat er iets met je ukje gebeurt, of je kukelt achterover)