pff soms weet ik het niet meer.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieverdjuh, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Goedeavond allemaal,

Ik weet het soms echt niet meer.
    Ik ben al vanaf het begin van me zwangerschap meteen gestopt met roken waar ik zo trots op ben.
    In het begin helemaal geen last maar nu heb ik sinds een week alleen maar trek in een sigaret, maar ik doe het niet want ik heb alles over voor ons wondertje.

Ik eet me helemaal suf met snoepjes,chips,vet,appels, en andere lekkere dingentjes.
    Ook zit ik een fase dat ik me te veel zorgen maak.
    Bijv: eet ik wel gezond
    krijg ik genoeg vitamine naar binnen
    snoep ik niet te veel
    eet ik niet te veel vet
    drink ik niet te veel prik

Soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet eten of drinken.
    Eerst dronk ik alleen maar sapjes maar op een gegevend moment gaat dat ook irriteren dus nu drink ik weer te veel prik (cola) naar mij doen.

Die dingentjes maken mij zo gek!

Ook ben ik heel afstandelijk, ik wil niet dat mijn vriend me vasthoudt of me zoent of met me knuffelt.
    Dat kan me zo irriteren!
    Maar hij bedoelt het allemaal erg lief.

Wat moet ik hier mee? Hoe ken ik weer lekker knuffelen met me vriend zonder dat ik zeg '' weer knuffelen laat me nou is met rust''

Liefs Lieverdjuh...

2. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hartstikke goed dat je gestopt bent met roken! Heel knap hoor. Ik ben 2 jaar geleden gestopt met roken en dat viel echt niet mee, heb toen ook flink gesnoept. Op een gegeven moment als ik zin een sigaret had pakte ik een suikervrije kaugum, tja het is niet hetzelfde maar ik had weer effe afleiding.
    Tja en over dat zorgen maken, ik denk dat iedere zwangere vrouw zich wel af en toe zorgen maakt, ikke ook! Voel me soms heel schuldig als ik maar 1 stuks fruit heb gegeten op een dag, en ik ben ook al helemaal geen groente type. Ik probeer ook echt mijn best te doen qua voedsel, maar dat lukt me ook niet altijd. Ben namelijk heel erg gek op pizza's en frietjes :oops: Ik moet me soms echt inhouden.
    Alles komt goed meid!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als je wil roken, tandenpoetsen en/of een kauwgompje inderdaad. Dan wil je daarna ook niet meer snoepen, want dat smaakt toch niet.

En verder, tsja, het zal wel met de hormonen te maken hebben. Ik heb eerlijk gezegd wat dat betreft niet ergens last van gehad (ff afkloppen).

4. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie antwoorden.
    ik lees hier zoveel dingen over eten dat bijna iedereen trek heeft in vette hap.
    dus ik moet me gewoon niet zo druk maken!
    en lekker gaan genieten van me zwangerschap.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Lieverdjuh probeer gewoon gezond te eten. Meer dan je best kun je niet doen. Ook ik zondig wel eens in snack of chips of cola (ik denk de meesten wel) en dat mag ook best voor een keer. Zolang je maar niet op snacks leeft.
    Iedereen wil gewoon het allerbeste voor zijn kindje dus logisch dat je je wel eens wat druk maakt.

6. esther1972

25 sep 2006
    29
    0
    0
    huisvrouw/moeder
    Sliedrecht
    Ik heb af en toe ook nog verschrikkelijke behoefte aan een sigaret...
    probeer het dan tegen te houden, maar als de drang heel erg wordt, neem ik een salmiak-zuurtje(kan alleen als je bloeddruk goed is vanwege de hoeveelheid zout).

Wat bij mij ook verschrikkelijk goed helpt, zijn waterijsjes!
    Ik heb een hele la in de vriezer vol liggen met die dingen, en af en toe moet ik hem echt elke twee dagen weer helemaal vullen.

Komkommer doet het ook wel, maar minder.

Probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten en te drinken, dan komt het echt wel in orde...

Deel Deze Pagina