ik weet nog niets ik ga nu naar de kapper en dan als een speer een test halen bij de kruidvat ik denk dat k het rond 2 uur weet groetjes
hahah ja ik zou het gelijk vroeg in de ochtend doen ik moet dit weekeind ook ongi worden vind het erg spannend hihi
nou meiden negatiever kan niet Waarschijnlijk zijn me tepels zo pijnelijk doordat ik gewoon ongi moet worden. Ik heb de test gedaan met gewone urine niet met ochtendurine want ik had geen test in huis. baal dr super van maar ja zo heb ik wel een goede smoes om verder te klussen
Shit, das rot. Ben gister ongi geworden en mijn tepels zijn vandaag ook erg gevoelig... Jammer. Hou vol hoor. Het mag er zijn....
@ wendie... wat kan je lichaam toch raar doen he..kvoel met je mee... cyberhug for you nou zeg.... hebben die duiveltjes een aanval voorgepland... misschien dat ze het dan na deze keer wel gezien hebben bij jullie en vervolgens over een dikke 9 maanden pas weer van plan zijn om op visite te komen. Echt balen meiden... misschien jullie mannetjes eens lief aankijken of ze jullie willen vertroetelen knuf jollie
Mijn mannetje is nu het bad voor me aan t vollopen en hij maakt een lekker ontbijtje! gelukkig is het weekend! ik ben altijd de 1e 2 dagen bang als ik alleen ben omdat ik een keer 2 dagen in het ziekenhuis heb gelegen omdat ik niet meer op mijn benen kon staan van de pijn, zucht, volgende maand de ovu testen uit de kast halen zie trouwens dat jij ook over tijd bent spannenddd! Liefs Deesje
gelukkig ben ik niet de enige ik hebnet me haar geverfd ff me gedachte ergens anders op de duivels zijn nog steeds niet door we merken het wel...