Pff streepje??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door YYYYY, 16 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Als je cyclus zo onregelmatig is ben je misschien ook gewoon te vroeg met testen? Latere eisprong dan gedacht? De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!
    Hier nog 1% kans zonder traject op een natuurlijke zwangerschap, maar die 1% zit nu in mijn buik ;) ik duim voor je!

vinorosso, Nora92 en Cintje14 vinden dit leuk.
  2. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Dat zou inderdaad kunnen, ik wacht rustig af.
    Heb nu wel wat meer krampen die ik normaal heb als ik ongesteld wordt maar nog geen bloed.

3. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Krampen zonder bloed kan ook een goed teken zijn, heb ik ook gehad rond die termijn, met een beetje bloed zelfs. Is goed gekomen :) duimduimduim!

YYYYY vindt dit leuk.
  4. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Bedankt voor het meekijken en meedenken allemaal. :)

Vandaag nog 3 verschillende testen gedaan en allemaal negatief. Als die streep van vorige week wat was geweest dan had het nu wel echt positief moeten wezen. Denk dat mijn lichaam wat in de war is, ben in januari flink gestresst geweest.

5. Cintje14

Cintje14 Niet meer actief

Jemig zeg wat jammer :(! Stress kan inderdaad een factor zijn. Als ze allemaal negatief zijn, dan zou het denk ik inderdaad wel positief moeten zijn inmiddels. Sterkte in ieder geval! Hoe voel je je erbij?

6. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Excuses, had het tussendoor gelezen en dacht dat ik al een antwoord had gestuurd :oops:

Nou op zich ben ik er niet anders onder als anders, vind het elke maand wel lastig dat het niet gelukt is maar ben ook zo van we moeten door en het is zoals het is.
    Ik beschouw de testen maar even als vals positief of eventueel biochemisch. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Dus denk dat mijn lijf dit keer gewoon even in de war is want heb wel eens vaker een langere menstruatie maar nog nooit zo lang.

7. Cintje14

Cintje14 Niet meer actief

Wellicht een latere eisprong?

8. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Een hele later reactie, ik denk toch wat dat mn lijf in de war is. Werd uiteindelijk op dag 51 ongesteld en nu al dag 8 van de menstruatie, normaal 4 dagen maximaal 5.

Deel Deze Pagina