Welke jongens naam past bij Lisa? We houden van kort en krachtig en ook internationaal.. Ik hou niet van die oer Hollandse namen zoals Erik, Bram piet enz Zo moeilijk voor een jongen!!
Tim Sam Quinn Roan Kian Levi Noah Noam Toby Vince Milan Julian Ralph Jesse Mika Finn Max Ravi Owen Dex
Adam Alex Beau Ben Boaz / Boas Bodhi Boris Brent Camiel Cas(per) Chris Daan Dave Felix Ferre(n) Finn Hugo Jake James Jari Jason, Jace Jesse Jim Joah Joas Jorn Jort Josh(ua) Julian Justin Kai / Kaj Kay, Kayden Kevin Kian Lars Lenn Luuk Marnix, Marnick Max, Maxim Merijn Micha Mike Milan Moos, Mees Niek Nino Noah Noël Nolan Noud Olaf Oscar Otis Owen Quin, Quint, Quinten Raf Ralph / Ralf Rick / Rik Roan Ruben Sam, Sem Sen(n) Sepp / Seb Silas Silvijn Stan, Sten Stef Thomas Ticho / Tigo Tim Timo Tom / Thom Tristan Victor Vigo, Viggo, Vico Xander
@michelle, thnx! Ik vindt jari, Justin en Tristan erg leuk!! Nu kijken of dhr kieskeurig (vriendlief) het ook iets vindt @jippie, die namen vindt mijn vriend niks ben ik bang hihi @wennekej, ook leuk!