Wie is er ook 35 weken zwanger??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Morgan, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Morgan

Morgan Actief lid

May 23, 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer dames die nu ook 35 weken zwanger zijn???
    Hoe gaat het bij jullie? Bij mij lijken deze laatste weken oneindig te duren. Wij kunnen bijna niet wachten, we kijken er zo naar uit. Het is ons eerste kindje dus allemaal erg spannend! Ik hoop ook echt dat ze over 2 a 3 weken al komt :)

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Ik ook rond de 35 weken! Ik word steeds trager :D Krijg echt niets gedaan... Maar daarom moet de kleine uk ook nog echt een week of drie zeker blijven zitten, want ik ben er nog niet helemaal klaar voor :D Aan de andere kant wil ik haar zo graag ontmoeten... Maar wil eigenlijk wel dat ze minimaal de 38 weken haalt!

3. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

Sep 27, 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Morgen 35 weken zwanger, van mij mag ze nog even blijven zitten!! Moet nog een aantal dingen in huis doen! Hopelijk lijkt ze op haar broer en komt ze precies met 40 weken.

4. x0x0

x0x0 Actief lid

Jan 17, 2012
    114
    0
    0
    Ik ben ook 35 weken! Ik kan niet wachten totdat de baby er is!
    Wij weten nog niet wat het wordt, dus ben extra nieuwsgierig.
    Maar van mij mag hij of zij nog wel even blijven zitten en goed groeien, want het gewicht is een beetje aan de lage kant. Maar na 38weken mag het van mij wel komen hoor !

5. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik ben ook vandaag precies 35 weken zwanger (banner klopt niet met 1 dag)

ik vind de tijd ook zo langzaam gaan en ik wil haar zo graag ontmoeten, in tegenstelling tot jullie mag de mijne zich wel snel aandienen ;)

ik loop namelijk al sinds zaterdag met 3 cm ontsluiting, heftige voorweeen, krampen, harde buiken en ik ben dinsdag ook mijn slijmprop verloren

ben het dus helemaal zat, vooral geestelijk want ik zit echt in spanning, wanneer het nu zal gaan gebeuren

mijn eerst dochter kwam ook met 36 weken dus wat eerder bevallen zit dan ook wel in mijn lichaam

mijn meisje word nu al tegen de 3 kilo geschat

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Morgen 35 weken...
    Ben er klaar mee.. al die kwaaltjes.
    Kijk ook heeel heeel heeeeeeeel erg uit naar ons kleine mannetje :D

7. Veer85

Veer85 Actief lid

Feb 15, 2012
    124
    0
    0
    Ben zondag 35 weken. Vandaag nog een paar dingetjes gekocht waaronder een heel leuk pakje (kon het niet laten liggen). Ben ook zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. Ben er echt helemaal klaar voor.

8. watwordhet

watwordhet Actief lid

Feb 27, 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    ik ben maandag 35 weken en er ook helemaal klaar voor. mijn zus is 3 weken geleden bevallen en sinds die tijd ben ik zo nieuwsgierig hoe ons manneke er uit zal zien.
    bovendien ben ik zo gewend aan de naam dat ik me al 2x versproken heb en nu steeds bang ben dat ik dat nog vaker ga doen.....dus van mij mag hij komen

9. Veer85

Veer85 Actief lid

Feb 15, 2012
    124
    0
    0
    Met de naam moet ik nu ook erg opletten, ben al blij dat we ervoor gekozen hebben om te zeggen welk geslacht het wordt.

10. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ben ook 35 weken! Wil ook dat het heel snel 2 weken later is... Heb in het zkh gelegen aan de weeenremmers dus ben blij als ik de 37 weken haal... Maar dan mag ze van mij ook komen!

11. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Hier 36 weken en ik hoop heel erg dat de baby nog blijft zitten. We zijn vorige week verhuisd dus ik ben erg toe aan rust...;)

12. Morgan

Morgan Actief lid

May 23, 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk zoveel dames die 35 weken zwanger zijn!! :D Maar wel heel verschillend dus, een aantal die er al klaar voor zijn en een aantal die zeggen blijf nog maar even zitten ;)

@kdvjuffie: ik heb met 30 weken ook in het ziekenhuis gelegen aan de weeenremmers en moet nu nog steeds rust houden om te zorgen dat onze dame nog even binnen blijft. Daarom kijk ik zo vreselijk uit naar de 37 weken want dan kan ik weer lekker gaan rondlopen en dingen doen, het is dan niet meer erg als er weeen van komen :)

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Hier ook ~35 weken. Het wordt nu echt zwaar en oncomfortabel, maar het hoort er nu eenmaal bij. Ik heb er zo lang op moeten wachten dat ik niet wil klagen.
    Ik vind het nu ook echt steeds spannender worden, leuk spannend bedoel ik dan. Zo nieuwsgierig naar mijn kleintje!

14. TSCM

TSCM Actief lid

Jun 13, 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik ben ook 35 weken zwanger!

Ik zal blij zijn als ik de baby geboren is. Ik ben echt al heel de zwangerschap onzeker en bij elk pijntje dat ik voel denk ik dat de baby te vroeg geboren gaat worden... Vind het echt slopend.

Maar ik hoop echt dat ie nog blijft zitten tot minstens 37 weken!

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    3,042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dames succes de komende weekjes!
    Ben geen 35 weken meer maar met 35 weken bevallen!

16. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 35 weken en 2 dagen zwanger!
    Kan ook niet wachten tot ze er is! En ben er ook klaar mee met al die kwaaltjes en vooral s'nachts! Pff!

Hoop stiekem dat ze eerder wil komen!

Liefs

17. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier net 36 weken geworden en ik ben blij als ik de 39 weken haal want dan is mijn vriend weer terug van zijn werk.
    Ben het ook nog niet echt zat maar ik ben zooooo nieuwsgierig hoe ons jongetje eruit ziet!

18. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

@morgan vervelend hè dat je je maar rustig moet houden enzo... Lag met 26 weken in zkh met nierstuwing dus vanaf die tijd mag ik nog maar weinig! Hierna die weeenremmers dus ben ook goed klaar ermee... Wil mijn lichaam terug en weer alles kunnen doen(niet dat dat gelijk na de bevalling kan maar dan bouwen we weer op ;)) zou het ook fijn vinden voor mijn eerste dochter dan heeft ze haar mama weer terug die gewoon weer kan tillen en normaal kan knuffelen!

Nog even dames... Succes!

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,262
    16,645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben vandaag 35 weken zwanger van de derde en ze mag nog wel even een aantal weken blijven zitten.
    De oudste werd met 35+4 geboren en dat wil ik echt niet nog een keer meemaken met bijna 2 weken op en neer rijden naar het ziekenhuis.De jongste met 40 weken precies dus ik hoop dat deze er een beetje tussen valt.Het zou wel prettig zijn wanneer ze geboren is voordat de scholen weer beginnen want ik wil echt niet met een dikke buik van 39 weken op het schoolplein gaan staan met al die opmerkingen en vragen pfff.We zijn nu net terug van 2 weken Frankrijk en ik ben heerlijk uitgerust dus ik kan er weer even tegenaan moet ik zeggen.Ik word wel moedeloos van het vele plassen en dan vooral de nachten.Gelukkig hoefde ik afgelopen nacht maar 1x naar het toilet maar mijn blaas staat echt ieder uur op knappen.
    Hier lopen we nog wel even door een aantal weken en laat die kleine maar een beetje vet kweken in mama's buik haha.

20. Mynne

Mynne Lid

Jun 18, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik ook bijna 35 weken maar nog niet klaar om te bevallen!
    Al ben ik de kwalen zo zat. Vind het erg zwaar, zwanger zijn.
    Zien jullie op tegen de bevalling?? Ik wel hoor...

Share This Page