Ai, loopt t nu toch wat vertraging op? Hopelijk krijgen ze alles snel rond. 4 november passeert de akte toch? Dus dan nog een week te gaan. Succes!
En wat je zegt, t komt vaak voor dat de bank op de dag van passeren overmaakt. Moet je alleen niet om negen uur 's ochtends de afspraak bij de notaris hebben.
Dus jullie hebben geboden op een huis zonder dat je er zeker van bent een hypotheek te krijgen? Begrijp ik dat zo goed. Zo ja, dan duim ik heel hard voor je dat het jullie lukt. Wij zouden zoiets nooit doen.
Nee dat begrijp je niet goed we wisten natuurlijk dat we een hypotheek konden krijgen. Hij heeft een bod gedaan zonder voorbehoud van finaciering dat wisten wij dus niet, later pas, en ja toen hebben we het voorlopig koop contract getekend. Wat ik zeg wij zijn ook dom. Overigens staat alles op akkoord, alleen er moet ergens toestemming voor gegeven worden wordt nu met spoed op gestuurd.
Nee maandag horen we meer, wat de bank vraagt was ook echt compleet onzinnig maar gelukkig wilde de ING mee werken, moest een overeenkomst komen van de bankspaar product.
Nee kopende maar we wisten ongeveer wat we konden bieden om het huis te krijgen. We hebben het huis voor nog goedkoper gekocht omdat het huis zonder voorbehoud is. Lastig uitleggen zo via tekst
Nou weer een update het eerste akkoord is binnen, nu moet er morgen weer iemand naar kijken als die akkoord gaat, neemt die contact op met de notaris.