Sinds deze week doet echt mijn hele bovenlichaam zeer, het voelt net of ben ik bond en blauw. Zitten is bijna niet te doen (lekker handig als je vertegenwoordigster bent en veel in de auto zit) en alleen liggen is oké. Mijn buik en rug doen vanaf s'ochtens vroeg tot s'avonds laat gewoon zeer! Word er gek van! Daarnaast pis ik nu al met enige regemaat bijna in mijn broek, kan mijn benen niet zo snel kruisen of heb de boel weer nat. Ben dit echt zat en wil er niet bij stilstaan dat ik nog lange niet uitgerekend ben... Zijn er meer die dit herkennen ?? Zou het komen dat we misschien een groeispurt hebben?? Merk dit nog niet..
He ik herken het wel een beetje ik ben nu 25 weken zwanger (morgen 26) maar ik heb al een aantal weken een zere plek in mijn onderrug. Ik dacht misschien zit er een zenuw knel? Dit is pijnlijk met opstaan (ben dan net een oude vrouw ) en ik zit als ik iets eet al propvol en komt het zowat weer naar boven en daardoor voel ik me erg opgeblazen en voelt mijn buik strak aan heel vervelend en ik moet soms om de 5 minuten plassen en dan kan ik nauwelijks lopen zo nodig dat ik moet Ik had het al laten testen op blaasontsteking, maar dat was het gelukkig niet. Ook slaap ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap niet meer door en moet ik om de paar uur mijn bed uit om te plassen, maar gelukkig slaap ik daarna wel meteen weer verder. Het zal er wel allemaal bijhoren, maar het is soms best lastig hè kan best dat het te maken heeft met een groeispurt mijn buik groeit nu best snel