Hoi dames, Ik heb begin deze week de formulieren en gegevens meegekregen zodat ik de afspraak kan maken voor de 20 weken echo. Alleen staat er in het boekje dat ik vanaf 16 weken kan bellen voor een afspraak, hier heeft de vk niks over gezegd ?? Wanneer hebben jullie de afspraak voor de 20 w echo gemaakt ?? Moet ik echt wachten tot ik 16 weken ben?
Goedemorgen, Dat ligt denk ik maar net aan de praktijk. Toen doorkreeg dat ik een afspraak kon maken ging de planning nog niet zo ver voorruit dus heb ik een week later een afspraak gemaakt. Volgens mij was ik toen nog heel geen 16 weken
Ik heb gelijk gebeld voor een afspraak. Hier nergens gelezen dat ik pas kon bellen met 16 w. Ik zou gewoon bellen voor een afspraak.
ik heb die afspraak met 12 weken al gemaakt, toen ik de termijn echo had gehad. bij ons moeten alle echos in het ziekenhuis dus ben toen meteen bij de balie langsgelopen voor een afspraak. ik zou gewoon bellen als ik jou was
Mijn praktijk stelde hier geen eisen aan. Ben toen zelf gaan bellen met een week of 15. Ik weet wel dat er meerdere praktijken zijn die deze 16-weken regel hebben. Misschien is dat vooral voor hun eigen planning. Mocht je om wat voor reden dan ook de afspraak eerder willen regelen, zou ik ze gewoon bellen.
Ik moest ook optijd bellen, bij die echopraktijken hebben ze vaak een wachtlijst van weken. Echt super irritant maargoed. Gewoon lekker je afspraak maken, waarom niet? Als je moet wachten tot de 16de week zullen ze dat wel nog een keer zeggen dan. Ik neem aan dat ze dat neerzetten ivm mensen die juist te laat bellen ofzo? Heel apart.
Dankjulliewel dames !! Heb net gebeld en mocht al een afspraak maken ! Super! Wat mij betreft mag hier een slotje op?