Oww ik dacht al...dat zijn wel hele fanatieke mannen uhmm idd... duhhh...En dan zeg jij natuurlijk: Ahh als je zo moe bent kan je zeker ook niet voetballen
Troost je, mijn vent zit momenteel 2 weken in Glasgow om te voetballen Is alles bij elkaar per jaar 6/9 weken van huis voor voetbal, daarnaast trainen bij amateursclub. Kijkt alle wedstrijden op tv, alle praatprogramma's over voetbal. Kleine was 10dagen oud en hij vertrok voor 1.5 week voor een toernooi Dussss haha
Lol herkenbaar haha alleen irriteer ik me er 'nog' niet aan. Hij voetbalt zelf ook, wedstrijd op zaterdag, soms 2 achter elkaar, doordeweeks trainen. Eredivisie live kijken, sport kanalen kijken en alle praatprogramma's inderdaad over voetbal hahahaha. Soms naar Feyenoord en soms naar RAFC (Royal Antwerp Football Club). En dan niet te vergeten Fifa op zn ps3 hahaha. Gisteren zat hij even chago op de bank maar dat was een paar tellen later weer over. Ondanks de vele voetbal in huis heb ik niet te klagen haha. Maar er is wel een nieuwe Feyenoord supporter onderweg dus kan die samen met papa brullen hahaha.
Hier ook een voetballend mannetje. Hij traint als het goed is dit seizoen meestal nog 1 keer per week en op zondag idd wedstrijd maar hij speeld in het 2e elftal dus op tijd zodat we in ieder geval nog wat aan de zondagmiddag hebben. Zelf werk ik de zaterdag dus dan hebben we ook geen dag samen. Voetbal kijken op tv doet hij ook vaker, zoals ook gisterenavond maar goed toen was ik toch sporten en daarna nog ff op internet.
hier ook een voetballer... ik werk in de zorg, dus vaak 's avonds en weekenden weg, ben je een keer een weekend vrij, gaat hij zaterdags de hele dag voetballen, en op zodag naar Ajax... Dag weekend samen. En ook nog trainen doordeweek, met een beetje pech zien we elkaar dan maar 2 avonden. maar vind het wel leuk voor hem dat hij een hobby heeft, maar thuis laat hij dan veel liggen (zijn in mei verhuisd en is niks meer gedaan terwijl het nog lang niet af is...) zo en nu ben ik klaar met zeuren haha