Lieve meiden.. Ik moet tussen het huilen door even me verhaal kwijt.. Op 24-07 teste ik s morgens positief! Mijn man en ik waren dolgelukkig maar ook nog voorzichtig aangezien wij in oktober vorig jaar met 6 weken een miskraam kregen.. S middag verloor ik wat bloed dus ma contact te hebben gehad met de gynaecoloog zei hij dat we dezelfde avond nog bloed moesten laten prikken en 2 dagen later weer.. De waarde steeg langzaam maar steeg wel! Na een paar dagen weer bloed prikken.. Weer gestegen maar nog weinig.. Echo gemaakt geen bijzonderheden maar ook nog niks te zien.. Dat kon gezien de vroege echo.. Nog eens bloed laten prikken.. En toen was het iets gezakt.. (Dit was vorige week) de gynaecoloog had ons voordat het gezakt was al gezegd dat we er rekening mee moesten houden dat het niet goed was maar met medicijnen makelijk op te lossen.. Ik zei op de terug weg tegen me man dat alles wel goed kwam en we gewoon papa en mama gingen worden!! Na geprikt te hebben en de waarde iets gezakt spraken we af om mekaar maandag weer te spreken de gynaecoloog ging er van uit dat het bloedverlies afgelopen weekend wel was begonnen.. Maar er was niks te zien.. En ik voel me nog steeds zwanger!! 😕 gister weer voor bloed en vandaag voor de uitslag en nieuwe echo (vandaag 7weken en 2 dagen zwanger) de waarde was iets gestegen maar we hebben hier te maken met buitbaarmoederlijke zwangerschap.. Een echo gemaakt en de baarmoeder was inderdaad leeg... Het leek haar (een vervanger maar hele lieve vrouw) verstandig voor mijn veiligheid en mijn leven om er gelijk iets aan te doen.. Ik heb een half uur een infuus gekregen met vloeistof om de zwangerschap te beëindiging .... Ik voel me nu zo ellendig.. Dit kindje was zo gewenst.. Ik voelde me zo zwanger!!! Gelukkig zei ze wel dat me gevoel dus goed was en ik ook echt zwanger was!! Alleen op de verkeerde plek.. We zullen dit ook een plekje moeten geven.. Dan even een paar maandjes rust (dat raden ze niet alleen aan maar dat wil ik ook graag) en dan hopen we maar dat 3x scheepsrecht is!! Liefs! X
Heh, bah! Veel sterkte met je verlies. Hopelijk gaat de volgende niet lang op zich laten wachten en die blijft bij jullie
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Helaas vandaag erg veel last van me buik,, ik probeer maar gewoon een beetje rustig aan te doen en af en toe wat afleiding te zoeken waarbij ik niet teveel moet lopen of staan want dat gaat niet zo goed. We hopen over een paar maandjes (nu even rust) dat alles wel weer goed komt. Liefs, x