Pff waarom laat ik mezelf altijd weer iets aansmeren..

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik was eerst ook zo makkelijk om te lullen, maar tegenwoordig niet meer.
    Ik laat die mansen altijd heel hun verhaal doen en dan zeg ik gewoon geen intersse, vinden ze vaak niet zo leuk!!

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

3. Dana

Dana Niet meer actief

ja tuurlijk ;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

heerlijk. Ik had vanmiddag iemand van oxxio aan de deur. iets over Nuon en dat ze een extra goede aanbieding mogen doen. Vraagt hij "heeft u nog nuon toevallig of inmiddels een andere?"
    ik: "ehhh zou het niet weten, mijn man regelt het altijd"
    tja, toen had hij niet zoveel meer te melden.

5. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Gelijk maar even 2 besteld en even de link door gemaild aan wat vriendinnen.

Tnks:D

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja, zo doe ik het ook tegenwoordig.. Alleen kijken ze dan op het eind zo sneu, en dan begin ik toch te twijfelen....;) Of ik zeg gewoon dat ik eerst even met vriend moet overleggen, werkt vaak ook goed.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij hebben ook zo'n sticker dat we geen verkopers aan de deur willen. Dus als ze aanbellen en zie dta het er weer eentje is gaat de deur zo ongeveer gelijk dicht. Kap ze gelijk af.
    Verschrikkelijke irritante mensen!

gelukkig kon je er nog afkomen.

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    whahaha :D

Hier kan ik makkelijk mensen 'afschepen' aan de deur. als het iets is waar ik toch geinteresseerd in ben, dan vraag ik of ik brochures mag hebben. Mag ik dat niet, dan weet ik genoeg.

9. Haha, ik kon vroeger ook nooit nee zeggen. Zo ben ik ook eens aan zo'n stomme leesclubabonnement gekomen op mijn 18e, het zei me allemaal niks. De NEM heb ik ook eens 20 minuten mee aan de lijn gehangen omdat ik niet van ze op mocht hangen. Ben daar zo kwaad om geworden dat ik nu staalhard ben geworden. Als ze geen nee of geen interesse van me accepteren, dan vertel ik ze gewoon waarom ik geen interesse heb. In de zin van, het hele leven interesseert me niet dus waarom dit wel?

10. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik heb zo'n sticker gekregen destijds...daar voel ik me ook door gesterkt mochten ze het proberen...trouwens leesmap kunnen ze mij nooit slijten aangezien dr hier een halve zool rond rijd met zn wagen die me telkens bijna schept...erger me rot aan die vent...maar ze worden erop getrained om je over te halen.. gelukkig kan je er vanaf

11. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    hier word het zodra ze met een krant of Veronica staan en naar je toe lopen en je aanspreken.. roept mijn man al meteen 'jongen we hebben internet en wc papier waar heb ik dat ding nog voor nodig?"

en als ze hier aan de deur staan zijn ze helemaal de sjaak... dan proberen we ze weg te pesten met hun ons iets aansmeren oke... dan gaan wij hem iets aansmeren dat kan een tandenborstel zijn maar ook onze auto ofzo...
    en dan is t altijd wel 'ja maar meneer dat heb ik helemaal niet nodig of niet gevraagd.... NEE WIJ VROEGEN OOK NIET OM JOU!"

wij maken er hier dus een sport van om die mensen te pesten :)

12. Internet en wc-papier?? Werd in vroegere tijden de Veronica dan gebruikt als pleepapier? Whahah :D

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ben inmiddels 2 mailtjes verder vandaag en nog steeds geen bevestiging! Ik heb wel al mijn mailtjes netjes bewaard.. Alles dubbel gechecked, email klopt! Maar nu was die man gister bij me aan de deur en heb vrijwel direct erna gebeld en een mail gestuurd.. maar zij moeten zeker eerst die papieren daar in handen hebben..? Anders bel ik zo gewoon nog n x:)

14. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Moet je het niet schriftelijk opzeggen?

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Vriend heeft zich ook zo'n map laten aansmeren. Gelukkig maar voor één jaar i.p.v 2 en we zouden er zo'n brum trapauto bij krijgen. Leuk voor de kleine meid dacht hij en had ik weer wat te lezen. Was mnr. dus vergeten dat ik al een abbo op ouders van nu heb en wij heb laten verlengen!

Wij hebben dat dus ook schriftelijk weer opgezegd binnen de termijn. Alleen niet aangetekend en nu zitten we er dus een jaar aan vast. Heb gister gebeld dat ik in de schuldsanering zit en geen abonnementen op naam mag hebben. Nu is het contract dus ontbonden :D. En dat terwijl we dus niet in de schuldsanering zitten, was een goed excuus met dank aan de buurvrouw voor de gouden tip!

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Die sticker hebben wij ook en werkt erg goed. Tot nu toe 1 keer een collectant aan de deur gehad die de sticker 'niet had gezien', maar die wees ik er vriendelijk op en toen ging ze gelijk weg. Tja, heb dat ding daar niet voor niks geplakt! :)
    Voor de rest heerlijk rustig iig.

17. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    De sticker heeft nooit bij mij gewerkt! Altijd die klote reklame troep.

18. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik zou het vandaag nog per aangetekend schrijven opzeggen en dan ook om een bevestiging vragen. Je hebt kans dat ze per e-mail niet accepteren als schriftelijk zijnde.

Wat betreft Veronica-gids of kranten mensen die je in de stad proberen over te halen... m'n vriend zegt altijd: sorry meneer/mevrouw, maar ik kan niet lezen, en dan lopen we door :)

19. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Whahaha dat verhaal van de telegraaf is te grappig!! :D

Schuldsanering is een goede ja, dan weten ze niet hoe gauw ze op moeten hangen of weg moeten komen. Mocht Nuon of een andere aanbieder bellen met een mooie aanbieding, kan je altijd zeggen graag gebruik te maken van de aanbieding, omdat je een zolder vol met plantjes hebt staan.. ;)

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik werd een xtje in de stad aangesproken, en toen was mijn excuus, nee sorry, ik heb haast, en liep dus heel snel door... zegt die jongen: 'nou, dan loop ik toch even mee'. dus wij samen in looppas door de stad....
    die werkt dus ook niet meer....
    nu vermijd ik altijd het oogcontact....
    aan de deur zeg ik altijd dat ik de oppas ben... werkt ook goed, want ze komen echt niet terug!

Deel Deze Pagina