Pff waarom toch zo bang voor wespen/bijen/etc

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora86, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hier nog iemand met een fobie!!!! Ik ben doodsbang voor zo'n beetje alles wat vliegt! Wespen, bijen, hommels, libbele, liefheersbeestjes, vlinders, muggen en noem maar op!!! Mensen worden soms gek van me!!! Kilometers ren ik als er een beest achter me aan ren... Dit zal alleen straks moeilijk worden met mijn dikke buik :$
    Ben blij om te lezen dat er nog zoveel meiden zijn die ook met dit probleem kampen :)
    Kan ook nooit eens rustig een terasje pakken zonder dat ik af en toe de tafel omschop omdat ik schrik van een beest :D

2. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ohhh hier ook, ik word altijd gek van mezelf.
    Op vliegen na word ik zenuwachtig van alles wat vliegt, maar met name wespen, langpootmuggen en nachtvlinders jagen me echt de stuipen op het lijf!

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    OOOh god, ik ben ook als de dood voor die beesten! VRE-SE-LIJK!! Ik ren ook altijd weg, ben altijd de baas over de vliegenmepper zodat ik als een gek om me heen kan meppen als er zo'n rotwesp in de buurt komt. Vooral op een terrasje vind ik het verschrikkelijk. Dan schaam ik me altijd dood, maar je kan daar ook nergens heen voor je gevoel. Staat altijd zo raar als je dan paniekerig doet.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik denk dat je zo bang bent omdat je nog nooit bent gestoken. Als je gestoken bent denk je AUW! En dan denk je goh, valt best mee.

Maar goed, niemand in mijn omgeving is er bang voor, als ik in de buurt ben ben ik namelijk altijd het slachtoffer. Ik denk dat ik al wel 15 keer gestoken ben ondertussen..

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nope, werkt niet. Ik heb vanaf kinds af aan al 'n wespenfobie, maar toen ik op m'n 20e dan eindelijk, voor het eerst, gestoken werd was het niet over. Ik ben nog steeds bang. Pas sinds een jaar of twee of zo wordt het minder...
    Het viel idd wél mee, dat dan weer wel...

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh jammer mijkeltje! Ik ben niet meer bang sinds ik ben gestoken.
    Ja, nog wel voor horzels. Maar toen had ik echt een ei op mn been die helemaal blauw werd. Maar voor wespen, bijen, dazen enzo ben ik helemaal niet meer bang.

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83

Nou dat denk ik niet hoor...
    Denk alleen snel pilletje pakken anders ben ik van de wereld ;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tja, dat lijkt me logisch als je allergisch bent dat je dan bang bent. Maar daar gaat het topic niet echt over ;)

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik was als kleuter al als de dood voor mieren.
    Nu nog steeds trouwens, vieze friemels! Bleg.
    Maar alles met vleugels vind ik ook eng.
    Klein of groot, stekend of niet stekend ik vind ze allemaal eng.

waar zijn wespen eigenlijk goed voor???

10. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    hier hetzelfde met wespen, bijen, spinnen ga ik voor op de loop (soms rennend :p),
    zoemende beesten bij mijn oren... krijg ik helemaal de kriebels van,
    muggen en vliegen vind ik op zich niet eng, maar bij mijn oren in de buurt, kan ik echt niet tegen.

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha , ik wil dus niet als een of andere hysterische gek overkomen als mijn zoon in de buurt is..
    Laatste keer zat er een dikke vlieg in de huiskamer en daar heeft hij gezellig achteraan gezeten , maar heb hem nu moeten vertellen dat hij het beter niet kon doen.
    Als ik dan als een of andere gek hysterisch de kamer uit ren , zal dat niet goed voor hem zijn hihi. Ik neem me elke keer voor joh , ze zijn zo klein , doet vast geen pijn , WAAROM ben ik dan toch zo bang.
    Ik hou van tattoo's en van piercings.. en dan bang voor zn wespje. pft.

Deel Deze Pagina