aquaplay

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbeer2, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Voor de verjaardag van mijn neefje willen we hem aquaplay geven met de halve familie.
    Kijk ik even op de website van Bart Smit en Intertoys, staat het er niet op.
    Bij welke winkel verkopen ze dat???
    We hebben alleen een Bart Smit en Intertoys in de buurt. En 10 km rijden zit een top 1 toys. Heb het laatst toevallig wel gezien in Amersfoort tijdens een dagje shoppen maar dat is 80 km rijden.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    volgens mij was hij vorige week bij bart smit of intertoys in de aanbieding op internet

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dan zit er niks anders op dan eerst even na vragen bij de winkel en anders via internet.
    Ik ben alleen niet zo dol op via internet bestellen. Ben bang dat ik wel moet betalen en niks thuis gestuurd krijg. Ja, ik weet het... ben erg ouderwets daarin!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier hebben ze hem bij Top1Toys, kost 24,99 hier.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Fijn, die zit hier 10 km vandaan. Dan houdt ik die ook even in de gaten. Hebben ze bij jou ook de uitbreidingen?

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    *** off topic***

Ik weet niet hou oud je neefje wordt, maar wij hebben er 1 gehad en vonden het een waardloos ding. Dochter vond het water prachtig maar daar hield het ook mee op.
    We hebben nu een zand/water tafel..... een hele verbetering en dikke modder pret :D

*** on topic ***

Bart smit heeft het wel online staan hoor........

bartsmit.com - Big waterplay inklapbaar

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

even tussendoor vraagje is dat big waterplay niet wat anders als aquaplay? ik bedoel of het niet 2 verschillende merken zijn? ik zie ook weleens wat staan (ook bij top 1 toys een boel gezien meerdere verschillende uitbreidingen) en kwam pas bij een goedkope winkel en zag ik ook zoiets staan maar wel met een ander merk erop

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mijn dochter is er dol op!

En intertoys levert echt heel trouw hoor. Kan je ook achteraf met acceptgiro betalen.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Zijn vast 2 verschillende merken, maar het idee is hetzelfde....kwaliteit zal misschien anders zijn.

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hier was ie vorige week nog overal in de aanbieding. lijkt me vreemd dat hij er ineens niet emer is. gewoon ff vragen in de winkel. misschien tijdelijk uitverkocht.

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Aquaplay is inderdaad van een bepaald merk. Er zijn ook andere op de markt. Mijn neefje wordt twee, maar ze hebben in de tuin geen gras ofzo en zo kan hij toch nog lekker buiten spelen.
    Ook doet zijn moeder niet veel leuke dingen met hem zoals wandelen, kinderboerderij enz. Hij moet zich veel zelf vermaken, en dat is eigenlijk alleen maar versterkt sinds hij een zusje heeft.
    Dit is een leuk kado leek ons omdat hij zich hiermee denk ik wel een hele tijd kan vermaken. Knutselspulletjes een keukentje of andere dingen heeft hij niks aan, want zijn moeder gaat dat toch niet met hem doen. Ook de zandtaartjes, houten eetdingen en thee worden niet "gegeten", maar met een "o'ja" weer terug gedaan. Hopen dat dit wel in de tuin opgezet wordt.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    aquaplay en big waterplay zijn wel de betere merken.

Lief dat jullie zo aan je neefje denken. Het is wel een onding om in elkaar te zetten hoor, maar eenmaal in elkaar zit het wel zeg maar.

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Heb het net nog zien staan bij de intertoys :D

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mooi ga om vijf uur gelijk kijken!!!
    Dan is manlief thuis en kan ik even in me eenje de speelgoedwinkel in. Met Aaliyah is dat werkelijk geen doen meer. Dan kom ik thuis met veel meer speelgoed dan nodig óf een huilend kind!

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Volgende week komt bij Kruidvat die van lego in de aanbieding..
    Ik dacht te menen rond de 20,- euro..

Ik werk er en had vandaag de folder van volgende week in me handen ;)

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Bij de Makro hebben ze nu ook zo'n ding in de aanbieding. Ik ga ook zo'n ding voor Sem halen, nu dat het warm wordt, kan hij lekker daarmee spelen.

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

SSSHHHTT! Ik ga nu iets verklappen!:)

Volgende week bij Kruidvat voor 29.99

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heey Collega!:D

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Hahahaha :D :D :D

Hey collega :)

Jij heb hem dus ook al gezien :p

Ga je trouwens naar dat feesje in de jaarbeurs?

Deel Deze Pagina