Laat van afscheiding heb ik niet echt. Heb nu op dit moment behalve de zenuwen nergens echt last van... Hoop maar dat dat gaan slecht teken is. Het liefst wil m'n vriend vanavond testen maarja ben bang dat dat te vroeg is.
Nou ik heb vanmorgen getest, was negatief.. Maar ben nog steeds niet ongesteld. En normaal ben ik nooit overtijd. Dus ben eens benieuwd.. Maar goed heb een kruitvat test gedaan, weet niet of die wel betrouwbaar zijn. Ik zie ut wel. Suc6.. Laat maar wat weten.
Hey meiden.. Gisteren uitslag van de dokter gekregen.. test van negatief en gisteravond werd ik ook opeens ongesteld.. BALEN! maar goed.. op naar ronde 7 xx
ik heb ook helemaal nergens last van, alleen met mijn ontlasting maar dat heb ik altijd al...is gewoon toevallig nu. heb vanmorgen getest ook nega maar ook nog geen ongi...
Nou hier zijn de zaterdag gekomen We baalde flink omdat het toch zo goed voelde allemaal en ik toch overtijd was maar helaas. Nou volgens de pendels moet het deze maand goedkomen en ik weet wel daar moet je niet vanuit gaan maar toch je let er wel op. Ik ben heel erg benieuwd!
Nou bij mij was het dus hetzelfde. Bij mij is het zaterdagavond laat ook gekomen. Het voelde dit keer echt anders dan normaal, maar helaas.. Ja tuurlijk ga je op alle dingen letten die erop wijzen. Ben zelf namelijk ook bij een meid geweest die hoe noem je dat, in de toekomst kan kijken. Nou die zei dus dat we met kerst niet alleen zouden zijn. Dus tja, weet dan ook niet wat ik daarvan moet denken. Maar hoop dat ut wel goed komt dit keer. We houden elkaar wel op de hoogte.
Wachten duurt lang idd. Ik weet er alles van. Voelde ook wat 'krampen' voor mijn eisprong. Nu zou ik eigenlijk deze week ongesteld moeten worden... Gisteren werd ik ineens misselijk... Is overgegaan, maar ja, zou dat al kunnen? Begin nu ook weer een soort van 'kramp' te voelen zo nu en dan ... Hoop dat het is gelukt, anders er weer moet goede moed er tegenaan. Succes allemaal.
Nou meid volgens mij klopt wel je banner niet dan... Zou em eens aanpassen, als ik jou was. Als je krampen voor je, of tijdens je eisprong hebt gehad, dan kan dat waarschijnlijk je ei zijn geweest. En nu is het dus afwachten. En dat is idd het vervelendste. Wanneer heb je je NOD dan?
Hey meiden, Is er alweer een nieuw onderwerp? De meesten van ons gaan nu door naar de volgende ronde heb ik gezien. Spannend! December is ook een hele mooie maand en hopelijk een prachtig kerstkado! Groetjes Medina
Hoi Hoi dames Ben net ongesteld na een cyclus van 37 dagen, normaal ben ik altijd op dag 28 / 29 ongesteld. dus anderhalve week overtijd. Met de nodige zwangerschpstekenen natuurlijk...elke ochtend misselijk, duizelig, steeds van die warme vlagen, uitslag op gezicht, pijnlijke en opgezwollen borsten, steken in mijn buik, weeeig gevoel in baarmoeder.....ik d8 echt dat ik zwanger was, 4 testen negatief en nu echt ongesteldddd! was gisteren balen joh! maar goed...nieuwe ronde nieuwe kansen he>
Dat is idd balen. Nou nieuwe ronde nieuwe kansen! Suc6 ermee... Hopelijk hebben we deze ronde wel geluk..