@shadowstep dat klopt helemaal!!! zeker als je op je nod nog niet ongesteld bent en dan de dag erna toch wel die nod dag duurt altijd zoooooo lang
Ik was even benieuwd wanneer jullie allemaal gaan testen? Ik heb gister getest maar was omo wit.. Nu morgen nog een testje, maandag is mijn NOD (als cyclus 28 dagen is) dus ben benieuwd.. Nu nog geen klachten.. Net wat steekjes in liezen.. Tja en buik blijft rommelen maar ja blaasontsteking en obstipatie dus ja weet niet wat nu waar bij hoort haha
Oh net bij opstaan echt korte felle steekjes in me lies en toen ik ging zitten waren ze weer weg.. Herkent iemand dit?
ik wacht met testen tot de dag na mijn nod als ik me kan inhouden vind eerder testen niet nodig hoor zo vaak dat hij dan wit blijft en dat is natuurlijk een teleurstelling dan
Ik had deze keer 6 dagen met een beetje bruine spotting. Normaal heb ik dat twee dagen en dan 1 dag niets en dan ongesteld. Dit keer dus 6 dagen. 2 testen gedaan. Negatief. Toen uiteindelijk kwam al het bloed. Dat is geen hamer meer maar een sloopkogel . WEet heel goed wat je bedoelt. Het doet echt wat met je. En dan ben ik toch over het algemeen nog aardig nuchter in het leven, maar dit heeft zelfs op mij impact.
en dan zeggen ze dat het leuk is om zwanger te worden ik vind het niet altijd even leuk hoor!! zeker rond mijn NOD kan niet wachten tot ik zwanger ben en eindelijk mag gaan genieten
Ik! Ik heb heel veel last van mijn liezen, steekjes, maar ook een vermoeid gevoel. Het gevoel lijkt soms op vermoeide benen, maar dan in mijn liezen Verder heb ik sinds gisteren pijnlijke tepels, maar geen pijnlijke borsten terwijl ik dat vorige maand juist wel had. Vervelend dat iedere cyclus weer anders is
Ik heb ook even mee gelezen! En wat herkenbaar! Wachten duurt zooo lang nu! Ik zei van de week nog....de maanden lijken nu veel langer te duren! Hahaha! En eigenlijk mag ik helemaal nog niet klagen! We zijn pas 2 maanden bezig! Ik kon het ook niet laten om te wachten met testen! Mijn rijtje werd elke dag iets donkerder, maar helaas na afleestijd Test van gisteren is veel lichter als die van de dag ervoor. Ga er dus maar vanuit dat het niks gaat worden! Heb morgen mijn NOD en ga sowieso niet voor morgenavond of dinsdag testen! Succes allemaal!!!! [/FONT]
En hoe gaat het hier meiden? Bij mij is de ongesteldheid weg dus we kunnen weer verder met klussen . We kijken er maar weer positief tegenaan. Tja, weinig andere keus vrees iK
nou, ik kan echt niet meer wachten hoor.. heb net een test gekocht, maar wil m eigenlijk nog niet gebruiken.. wil nog niet teleurgesteld worden.. hopelijk kan ik wachten tot zaterdag!!
@chico NEEEEEEEEE....nog niet testen!! Hahaha! Ik snap er hier ook niks meer van! Hou mijn temp bij op mijn Iphone, net ook maar op ff ingevuld. Die geeft mijn ei pas aan op de 8e! Vanaf de 13e getest en elke keer hele lichte streepjes! (na ongeveer 15 min) Vanmorgen had ik deze test, op NOD!
Als je iPhone gebruikt is er misschien een leuke app (ook voor android gebruikers trouwens!). Dat heet PinkPad. Kan je de hele boel op bijhouden. Doe ik ook. Het is een hulpmiddel, geen heilig middel maa rhet is leuk om te doen. Kun je ook in zetten wanneer je geklust hebt etc.