ik weet het even niet meer volgens mijn ovulatietesten had ik de 10/11 een positieve test zojuist bij het naar het toilet gaan zag ik dat ik wit met roze afscheiding heb(sorry voor het vieze gedoe) wat zou dit kunnen zijn?
Ja hoor dat kan best, zie dat je vrij lange cyclussen hebt, dus daar kan het ook mee te maken hebben. Een ovulatiebloeding hoor je ook wel vaker.
ja hoor na een posi ovutest springt je ei binnen de 24u a 48 u ofzo en als dat springt met "geweld" KAN je een ovulatiebloeding hebben heb ik ook al gehad hoor
ik ben benieuwd dan over 2 weken of over een paar dagen hoop natuurlijk op het eerste ik heb dit iedergeval ook nog nooit eerder gehad
en vandaag weer een beeje roze slijm tijdens het afvegen sorry voor het detail en ik verga van de krampen in mijn buik wie had dit ook en was toen zwanger
Ja, zou inderdaad ook een innesteling kunnen zijn.. Als ik zo kijk dan heb je dat roze slijm dus al een paar keer gehad? Dan lijkt me een ovulatie bloeding wat apart. Maar ik wil geen valse hoop geven. Ik had bij de innesteling van mijn eerste wel roze verlies en slijm. Ik hoop het heel erg voor je. Hou je ons op de hoogte?