leuke baby boekjes tips?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by visitor, Dec 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. visitor

visitor Actief lid

Jul 31, 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik heb een leuke boekje gekregen voor mijn zoontje . Hij begrijpt er niets van, maar vind het fantastisch om voorgelezen te worden. Ervaren jullie dat ook? En welke boekjes vinden jullie een aanrader.

Ik heb otto de olifant. Een houte boekje met korte zinnetjes en leuke afbeeldingen. Mijn zoontje vind het gewelding om de bladzijdes aan te raken en ze om te keren. Ik zou graag nieuwe boekjes willen kopen. Iemand een aanrader? Ik had laatst gezien dat je een box kon kopen met 16 baby boekjes maar weet niet meer waar ik het kan verkrijgen.

Veel liefs,
    Visitor

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Wij hebben een prentenboek gekregen waarbij je zelf dus het verhaal moet bedenken. Ik weet niet of die van jou daar nog wat te klein voor is? Het boek heet monky (weet niet precies hoe je het schrijft) en gaat over een knuffel die kwijt is.

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Dikkie dik is erg leuk, en de nijntjes boekjes.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nijntjes boekjes zijn hier helemaal hot.
    Simpele tekeningen, simpele teksten en weinig tekst per pagina. Ik merk dat Sasha dan beter haar aandacht kan vasthouden.

5. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

Feb 5, 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Een klassieker: Rupsje Nooitgenoeg. Oh en van Sesamstraat zijn er ook een heleboel leuke vrolijke prentenboeken.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Heb hier een boekje waar ook allerlei voeldingen in zitten. Stukjes stof, ruwe dingen, gladde glimmende stukken, wegklapvakjes enz.
    Ze vind het nu al leuk om de plaatjes te kijken en aan te raken.

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Boekjes met flapjes! en boekjes waar je stofjes en zo kan voelen. Luca slaat de pagina om en weet precies waar een flapje zit of waar hij iets kan voelen. Ook dikkie dik is hij dol op.

8. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Hier is voorlezen nog niet echt populair, maar voelboekjes zijn wel populair. Wij hebben bijvoorbeeld een boekje over boederijdieren en daar staat een kuikentje in afgebeeld met een "voelbaar" gedeelte, een paard etc.. Verder is er een simpel verhaaltje omheen gemaakt.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eefje is gek op "de mooiste vis van de zee" die schubben glimmen zo mooi!

10. conijn

conijn Bekend lid

Oct 24, 2008
    691
    0
    0
    Nijntje is hier favoriet!!

liefs

11. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

Mar 3, 2009
    299
    0
    0
    Hier hetzelfde dribbel, nijntje en voel boekjes zijn helemaal favoriet

Maar sophie vind alles leuk om te lezen, ze leest s ochtneds ook de krant of de reclame folders al eindigen die na het lezen vaak in stukken op de grond:D

Share This Page