Hallo iedereen , even klagen hoor haha, ben 27 oktober in de 1ste strip gestopt met de pil en besloten dat we voor een 2de gaan, 29 oktober werd ik ongesteld nu zitik op dag 30 en nog niet ongesteld ook niet het gevoel alsof ik ongesteld moet worden net tesje gedaan maargaf negatief aan bij onze 1ste was mn cyclus kort gewoon 28dagen hoop dat ik of snel ongsteld gewoon word of zwanger ben haha dat wachten is zo zenuswlopend zeg terwijl ik nog maar in de 1ste ronde zit als ik hier lees kan je zelfs een cyclus van 50 dagen hebben of meer groetjes stephanie
Succes met wachten, er zijn mensen die al heel lang wachten ik hoop voor je dat je snel zwanger bent maar als je dit al zenuwslopend vind moet je eens wat andere topics gaan lezen, dat zet je meteen met beide benen op de grond. Je bent nog net bezig, en dan moet je echt een positieve instelling hebben anders kan je nog voor vele teleurstellingen komen te staan.
ja idd weet ook dat ik geduld moet hebben mja je hoopt tog altij dat je of snel ongesteld word of snel zwanger , bij mn eerste was ik binnen 2 maanden zwanger en had ik normale cylus nu is het echt afwachten en afwachten
Begrijp ik het goed en ben je halverwege een strip gestopt?? Misschien dat daatdoor de hormonen een beetje van slag zijn.. Helaas zit er niets anders op dan "rustig" af te wachten. Moeilijk, ik weet er alles van
Hooiii Ja klopt ik was begonnen met de 1ste trip van de pil en ben toen gestopt en 2 dagen later werd ik 2dagen ongesteld ofzo en nu weer aan het wachten tot ik ongesteld word
Ik was aan het einde van de strip gestopt. Toen kreeg ik gewoon mn onttrekkingsbloeding (3 dagen ongeveer) en m'n eerste ongi daarna kwam met 36 dagen. Ben benieuwd hoelang m'n cyclus deze maand is. Ik hoop korter (of natuurlijk zwanger ).
Hoi hoi, Ik snap je helemaal!Had ook al een topic geopend!Ik ben al wel wat dagen verder aan t wachten als jij en bij mij begint nu toch echt de ongerustheid.. Ik wel wat gerommel in mn onderbuik sinds gister maar er komt gewoon niets!Tuurlijk wil ik graag en snel zwanger zijn,maar vind het nu toch wel tijd worden dat mn lichaam ff een seintje gaat geven dat het allemaal werkt daarbeneden.. (zie mijn banner..) ps ook voor mij 1e cyclus..
@ Wendy: Heb je al een zwangerschapstest gedaan? De kv2v5 zijn het meest gevoelig. Of een ovutest om je ei te vinden? Het kan best he dat je 1e cyclus zo lang is. Was echt blij dat ik met 36 dagen eindelijk ongi werd. Hopelijk ben je het ook snel of heb je gewoon een posi test in handen!
heb me al suf getest met kruidvat 2v5. omo wit zullen we maar zeggen! ovu testen nog niet gedaan,heeft nu ook niet zo veel zin want zit op 43 dus hoop dat als ik al een ei heb deze toch al echt wel weg zal zijn. Ga wel ovu testen doen in de volgende ronde (wanneer die ook mag zijn)...
Ja, dat hoop ik dan inderdaad ook voor je Wendy! Maar heb ook wel eens gelezen laatst dat iemand op dag 73 ofzo pas een posi ovutest had... Dus het zou zomaar kunnen dattie nog moet komen. Hoop dan maar dat je snel ongi bent, zodat je er voor kunt gaan
haha j idd je wilt tog wel eens een x ongesteld worden of 2 strepen zien op de test haha, ik zit nou op dag 31 en nog nix dus ben benieuwd gister aaf test gedaan maar gaf negatief maar weer afwachten en anders over paar dagen testje weer doen
Ja precies. Ik was nog nooit zo blij met mn ongi Nu uiteraard hopen dattie wegblijft. Maar goed, voel me helemaal niet zwanger ofzo. Heb mogelijk mn eisprong gevoeld, maar dat is al bijna 2 weken geleden. Dus of ik moet snel ongi worden of het was mn eisprong niet. Kan verder weinig doen dan wachten helaas... Dat is nog wel het lastigste van alles, dat je er gewoon zelf geen invloed op hebt.
dag 32 en nog nix hoelang gaat t nog duren haha ook nog geen verschijnselen dat ik vandaag of morgen ongesteld gaat worden , afwachten maar miss morgen testje doen om te kijkee
Voel je normaal wel iets als je ongi eraan komt? Buikpijn ofzo? Ik had dat afgelopen keer 2 dagen voordat de ongi doorbrak. Hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt meid!
hooii dag 33 en nog nix haha, normaal heb ik altijd buikpijn een of twee dagen vantevoren heb denk een week gelede had k zo buikpijn dacht nu word ik ongesteld maar nix dus ben egt benieuwd gister testje gdaan negatief dus ga nu niet meer testen zie het wel zal vast wel ongesteld worden mja wanneer
Het is je eerste cyclus toch? Bij mij wasdie 36 dagen. Was echt zo blij toen ik ongi werd. Konden we eindelijk voor het eggie gaan. Nu weer wachten en veel klussen
Fijn hè wachten op je ongi. Toen ik stopte was ik voor de eerste keer na 41 dagen ongesteld, was er toen erg blij mee. Maar zie mijn onderschrift. Heb al veel testen versleten. Hopelijk wordt jullie cyclus niet zo rampzalig als bij mij, want elke keer dat wachten en hopen dat je zwanger bent maar tot nu toe altijd een negatieve test gehad Succes en hoeven jullie niet lang te wachten. Groetjes Alleentje
Mijn eerste cyclus na de pil was 52 dagen. En dat was nog niet eens de langste, daarna had ik zelfs cyclussen van 74 dagen. Maar je had vorige week buikpijn, kan dat je ei geweest zijn?
Hoii grafje ik heb geen idee of het mn eisprong was ik had 2 weken geleden ook 2 dagn ofzo erg last van mn buik toen dacht ik dit is mn eisprong mja weet het niet hoop dat ik snel ongesteld gewon word of niet maar dak een positieve test krijg haha