pff wanneer ongesteld worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanieej, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hallo Allemaal,

Ik ben nog best nieuw hier en wou ook even mijn verhaal kwijt als dat kan.

Ik zit op dit moment op dag 38 en word er nu al gek van.
    heb al vanaf dag 10 last van mijn buik,vagina en tepels en het veranderd niet. Ik wil zaterdag weer een testje doen om toch nog een keer te checken.

Dit is mijn eerste keer dat ik stop en het maakt je zo onzeker.
    Ik zit te denken om naar de dokter te gaan als er na zaterdag niks uit komt omdat ik gewoon 5 van de 7 dagen niet fatsoenlijk kan zitten zo'n pijn. Wat zouden jullie doen ?

Iedereen hier veel succes en hoop dat er bij jullie snel wat meer zekerheid is.

Groetjes Sjors

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Als je zo'n pijn hebt, zou ik zeker langs de ha gaan. Als je bijna niet goed kan zitten, lijkt me niet normaal!

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, idd even langs de ha. Dan kan die onderzoeken waar het vandaan komt. Succes!

4. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Het is idd wel de beste oplossing idd, maar je hoort zo vaak dat er meiden naar een huisarts gaan met pijn van het ontpillen dat er vaak word gezegd wacht nog maar tot je op een half jaar zit.

De pijn die ik heb is eigenlijk net zoals voor het ongesteld worden maar dat is normaal 1 dag voor die tijd en niet zo heftig en lang als nu, vandaar dat ik zo twijfel.

Bedankt voor jullie reacties:)

Hebben jullie ook veel klachten gehad na het stoppen van de pil ?

5. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi sjors ik heb ook vaak buikpijn en doet meer zeer dan ongesteldheid denk dat t bij ontpillen hoort maar als je t niet vertrouwt gewoon huisarts gaan of miss hebbi wel blaasonsteking kan je ook wel eens last van je buik hebben

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, ik had ook een blaasontsteking tijdje geleden en ben ermee doorgelopen. Toen werd het dus een nierbekkenontsteking en heb ik een week in het zh gelegen. Dus bij twijfel, gewoon gaan! Beter voor niets, dan dat je te laat bent.

Van het ontpillen heb ik geen last gehad. Hoop ook niet dat het nu nog gaat komen. Mijn ongi was juist veel minder vorige keer en had er ook minder last van dat met de pil. Dus tot nu toe ben ik wel tevreden :p

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Oke daar had ik nog niet over nagedacht, dat komt denk ik ook omdat ik geen pijn heb met plassen en ook niet vaak hoef, maar weet niet of dat altijd symptonen zijn. Ik kan idd gewoon langs gaan en dan hoor ik het vanzelf wel :)

@ Rittjuh: wel fijn dat je geen last heb gehad van het ontpillen
    hoop idd dat je er ook geen last van gaat krijgen.

Jeetje zeg das idd geen pretje en zet me wel aan het denken

Helaas ben ik nog steeds niet ongesteld geworden en word de trekkerige pijn in mijn vagina steeds erger dus het mag van mij wel doorzetten. ( sorry voor de details )

Bedankt voor jullie advies :)

Groetjes

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    hey mede lotgenoten,

Ik had ff weinig tijd dus f bijgelezen!
    Ik inmiddels op dag 46 aanbeland (grrr) en ben t wachten meer dan zat! Heb ook erg lage bloeddruk dus f arts gebeld.
    Hoort dus bij ontpillen,vroeger moest je schijnbaar ook je bloeddruk laten meten als je de pil slikte (wat is vroeger?ik slikte hem 12 jaar!) Nooit co gehad maar goed. Moet bouillion drinken en verder niets. Heerlijk dat gevoel alsof je op een schip loopt! (NOT!) En moest over 6 maanden maar weer eens terug bellen bij geen ongi.
    Tsja hoeveel gedult moeten we hebben?Dat ik niet 123 zwanger ben snap ik,maar wil op zn minst een KANS hebben..

Op welke dag zitten jullie?Al meer meiden boven dag 45 (hoop het niet voor jullie,maar voor mijn gemoedsrust is het fijn te weten niet de enigste zijn)

Voel verder buiten duizelig zijn niets..

9. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier dag 34 en nog nix pfoeee wordt er ook zo moe van bij mn dochtertje was mn cyclus gewoon 28 dagen want was binnen 2 maanden zwanger en nou duurt t zolang haha hoop dat ik gewoon snel ongesteld ga worden want denk zoiezo niet dat ik zwanger ben wel als je ligt gevoel alsof je op iets igt maar zal mn vetrollen wel zijn ofzo haha t is helaas afwachten

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Wendy: Balen zeg, tot nu toe heb ik nog niet zo'n lange cyclus gehad. Ik was er met dag 36 al helemaal klaar mee. Was blij dat ik ongi werd. Dus nog een half jaar wachten?! Hopelijk ben je tegen die tijd al lang ongi!

@ Sjors: Zou je ook zwanger kunnen zijn of dat niet?

11. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wendy Zit momenteel op dag 40...nog geen enkel teken van naderende ongi...pff!(en ik ben niet zwanger) Nog nooit zo lang niet ongi geweest...zelfs niet zonder pil en PCOS.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @vlinder
    balen is dat he?wens bijna dat ik onthoudbare ongi klachten krijg maar goed 'be careful what you wish' zullen we maar zeggen!
    Hoop dat jij dag 46 niet hoeft mee te maken!

Las op en ander topic over die etos pillen (zwanger worden pillen) zit erg te dubben of ik daarmee moet beginnen. Ze zouden namelijk iets voor je cyclus kunnen betekenen. Maar ja denk zelf dat de natuur zijn werk wel moet doen..
    Slik nu gewoon enkel folium,wat jullie?

13. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wendy Inderdaad balen! Slik sinds ik gestopt ben met de pil tweemaal daags een zwanger worden pil van de etos...voor mij dus tot nu toe geen effect op mijn cyclus...tja maar blijven wachten totdat oma op visite komt (misschien is zij de weg kwijt of vertraagd vanwege het barre winterweer/gladheid op de weg?;))...een dampende pot thee en koekjes staan al klaar!;) Oma waar blijf je toch? Jij kunt ons toch niet zo lang laten wachten....

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik heb ergens op dit forum gelezen dat teunisbloemolie je cyclus verkort. Misschien dat je dat kunt proberen? Maar dat moet je geloof ik na je ei niet meer slikken als je zwanger wilt worden.

15. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Ik kan t niet geloven...ik deed net een test van cb en ben zwanger !! dit is de eerste maand na de pil ik geloof mn ogen niet...dan waren alle kwaaltjes dus toch daarvan...

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed nieuws, gefeliciteerd!! Ik ben nog steeds aan het afwachten, vandaag dag 38. Dat jij nu zwanger bent na het stoppen met de pil geeft mij wel weer een beetje goede hoop!

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meid van harte gefeliciteerd!!Al die pijntjes toch daarvan...fijn dat het om een goede reden gaat! Geniet ervan!

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    sjors gefeliciteerd!!!!
    Super meis!

19. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    (sjors) gefeliciteeeeerdd..... hier dag 35 en nog geen ongesteldheid:( wat duurt wachten tog lang haha

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @vlinder

Oma weet de weg nu helemaal niet meer nu alles wit is!
    Mischien dat sinterklaas ons weet te vinden op 5 dec.???
    Hier wederom niets noppes nada...

Deel Deze Pagina