Allemaal bedankt ja vind t echt super en had het echt niet verwacht, vooral omdat ik eerst 3 negatieve testen had en op dag 38 pas positief testte... alles is dus mogelijk misschien bij jouw ook wel Kitty17. Je weet maar nooit dus. Ben idd wel heel blij dat er een goede reden was voor alle kwaaltjes heb nu 1 test gedaan en wil het vanmiddag toch nog een keer doen om het me meer doen te geloven al ben ik daar toch nog een beetje zenuwachtig voor omdat ik het nog niet helemaal kan geloven. Iedereen heel veel succes en hoop dat jullie ook snel een posi test in handen hebben ! Liefs
@Sjors Gefeliciteerd! @Wendy Bij mij ook nog steeds geen ongi....heb net een afspraak gemaakt bij de HA
vervelend dat wachten he heb nog nooit zo lange cylcus gehad. heb eergister testje gedaan gaf negatief aan ik wacht nou wel weer paar dagen en kijken of ik ongesteld word zo niet doe ik weer een testje haha
vlindertje; Jij ook nog niets dus!Ben benieuwd wat jou ha zegt! Die van mij zei; kom over een half jaar nog maar eens.. Laat ff weten wat de jouwe te zeggen had!
Wendy, kan pas over anderhalve week terecht bij HA...dus nog ff afwachten...ben nog steeds niet ongi.
@ Vlindertje27, ik ben ook erg benieuwd. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik heb vandaag maar de zwanger worden pillen van de Etos gekocht. Misschien dat het helpt? @Sjors22, ik heb nog maar 1 keer getest. As zondag nog maar een test wagen. Het is wel gek, want de ene keer denk ik dat ik elk moment ongesteld moet worden. Last van mn onderrug, mijn onderbuik en wat humeurig, maar het andere moment nergens last van en bruis ik van de energie.....
@Kitty De zwanger worden pillen van de etos hebben tot nu toe geen effect op mijn cyclus...zit inmiddels al op dag 44 en nog geen ongi te bekennen...misschien hebben zij wel een positief effect op jouw cyclus? Ik hoop het voor je!
@vlinder Kun je dan pas terecht??Lekkere huisarts,je zal maar doodziek zijn!Ik ben erg benieuw wat de jouwe zegt!Maar had jij nou pcos/schildklier problemen? of haal ik nu mensen door elkaar? Jij inmiddels al iets gespot?Ik vandaag dag 50!!!!Had nog zo gehoopt dat klaasje me wat zou brengen vandaag..op naar dag 51 grrrrrrrrrrrr...Op welke dag zit jij nu?
@Wendy en Vlindertje, ik loop ongeveer een week op Wendy achter. Vlindertje, wij lopen ong gelijk. Ik zit op dag 43. Ik vroeg me alleeen af, hoe vaak doen jullie een test? Ik heb vanochtend nog getest en helaas negatief . Ik heb mezelf maar voorgenomen om elke zondag de kruidvat 2 voor 5 euro test te doen. Is dat te veel/te weinig?
Ik wilde even zeggen dat het allemaal nog kan komen. Ik heb hetzelfde gehad vorig jaar. Ik was toen 20 09 gestopt met de pil toen had ik gewoon een ongi ivm stoppen met de pil. Ik ben daarna nooit ongi geworden. Dit was erg irritant want je wilt weten waar je aan toe bent. Op een gegeven moment heb ik het los gelaten en op 12 12 2009 had ik een positieve zwangerschapstest in handen. De eerste de beste eisprong was raak. Dus zou nog even afwachten hoe moeilijk het ook is.
hier dag 39 en nog geen ongesteldheid , ga vandaag maar weer eens een testje proberen is nu 6dagen geleden dat ik de laatste test gedaan heb , n bij jullie al ongesteldheid of zwanger? groetjes stephanie
ben ook nog niet ongi.. ben 1 november met de pil gestopt !! toen mijn ontrekkingsbloeding gekregen.. zou ik nu toch wel een x ongi moeten worden? .. wel veel klachten maar kan ook voor de gek gehouden worden natuurlijk
Kon al eerder bij de huisarts terecht, maar mijn man is deze week verhinderd (zijn werk gaat voor....grrr!:x) Heb inderdaad pcos en schildklierprobleem...maakt alles er niet beter op Net een licht roze streep gespot op het toiletpapier....pff zal het? Hoop dat het zich gaat doorzetten.
Ha Meiden, Echt zo irritant..... wachten... wachten... onzekerheid!! Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent! Ik ben eind september gestopt met de pil en eindelijk vandaag na 59 dagen ongesteld geworden. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld tijdens mijn menstruatie. Dan kunnen we tenminste weer verder. Hopelijk duurt de volgende cyclus ietsje minder lang, zou wel handig zijn! Hopelijk worden jullie ook snel ongesteld of nog beter ZWANGER! X
@Vlinder jeetje meis wat erg joh,nee het zit je niet mee zo inderdaad!! zag dat je waarschijnlijk ongi gaat worden?Hoop het meis kun je eindelijk door voor de volgende ronde!! Ik inmiddels dag 51 pffffffffffffff wel wat krampjes in mn onderbuik afwisselend links en rechts..Maar niets wat op ongi kramp lijkt..strange.. wachten wachten en nog eens wachten....
Ik ben 3 november gestopt met de pil, en toen 7 november ongesteld geworden. Zit nu op dag 30 en nog steeds niets.. grr. Normaal zit ik nooit te springen om ongesteld te zijn maar nu kan ik eigenlijk niet wachten hihi zodat we serieus aan de klus kunnen. Ik ben trouwens 27, en ongeveer 10 jaar aan de pil geweest. Dit zou ons 1e kindje moeten worden!
Beetje bloedverlies van gister was geen ongi...klein wondje in de buurt van vagina...echt wazig, geen idee hoe dat nu weer kan!? Pff wij wachten maar wat af, he! Een diepe zucht...ben erg emotioneel, huilbuien...niet vanwege het niet ongi worden, maar gewoon omdat ik pco heb...
Jeetje meis,ook nog geen ongi dus..:x Wondje?mischien raakgeschoren? Ik nu dag 53 inmiddels en wederom niets.. Wel nog steeds dat krampachtige gevoel in mn onderbuik links en rechts.. Ik ga echt een klein feestje vieren als ik ongi ben hoor,nooit zo graag het willen worden als nu..
Hier hetzelfde.. ik zit nu op dag 31 en het duurt me veel te lang haha. 3 november gestopt met de pil, 7 nov toen mn ontrekkingsbloeding gehad en daarna niets.. Ook totaal geen gevoel dat het eraan komt, dus ben benieuwd!