Jeetje zeg toch stiekem een hoop meiden met een lange 1e cyclus. Ook wel weer geruststellend houd dus in dat het niet zeldzaam is maar wel zwaar irritant! Zullen we ff een lijstje maken dat we het overzicht kunnen houden?Gewoon aanvullen/knippen/plakken..
@Wendy339, ik vroeg me af, wanneer heb jij voor het laatst getest? Of doe je daar niet (meer) aan? En de rest?
Wendy339; laatste ongi 17-10 (1e ongi na pilstop) Kitty17; laatste ongi 24-10 (1e ongi na pilstop) Sasjuh83: laatste ongi 07-11-2010 (1e ongi na pilstop)
Spannende tijd is dat altijd. Kan me helemaal voorstellen. Een onregelmatige cyclus is zoo lastig. Ik ben blij dat ik deze maand begonnen ben met ovu testen. Heb eindelijk inzicht wanneer mijn eisprong plaatsvind
Wendy339; laatste ongi 17-10 (1e ongi na pilstop) Kitty17; laatste ongi 24-10 (1e ongi na pilstop) Sasjuh83: laatste ongi 07-11-2010 (1e ongi na pilstop) stephanieej : laatste ongi 29-10-2010(1e ongi n pilstop)
@kitty ik heb eergister nog getest,omo wit helaas..doe het nu ff niet meer zal waarschijnlijk geen ei of heel laat hebben gehad.. @alle andere meiden; Al meiden ongi of zwanger inmiddels??? Ik dag 53 zonder enig teken van ongi......
Niet ongi en hoogstwaarschijnlijk ook niet zwanger omdat we de hele maand nog condooms hebben gebruikt! Geduld is een schone zaak... maar wel moeilijk!
Na 47 dagen eindelijk echt ongi geworden....gisteren krom gelegen van de pijn, nog nooit zo blij mee geweest! Iedereen sterkte met wachten...duim en denk aan jullie!
Vlinder fijn joh!En ja ik ken het,ik zou nu ook alles over hebben voor een helse ongi!!Jij kan door voor ronde 2! Hoop dat ik snel aan mag sluiten!
Bij mij ook nog steeds geen ongi te bespeuren . Ik heb wel opeens weer last van mijn onderrug... Misschien toch ongi worden?
Hey meiden, Ik kan helaas ook nog mededeling doen dat ik ongi ben..zit nu op dag 57 of zo Nog meer meiden op de helse wachtbank van 55+dagen??
Leef met jullie mee...wat een ellende! Hoop dat jullie snel ongi (of zwanger) mogen worden! Oma is hier weer op z'n retour...dus ronde 2 is echt begonnen...hoop dat er een ei komt, maar verwacht het niet.