Pff wanneer zet het door...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lolieken, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Heb je je al ingeschreven bij een vk?? Bel die dan!! Had je nog naar mij topic gekeken?

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #42 Wen1975, 10 jun 2010
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
    Ik zag dat je in een andere topic vraagt om medicijnen om een miskraam op te wekken of heb ik dat verkeerd begrepen? (Of bedoelde je de vitaminenpreparaat?:)) Ik zou toch eerst eens een echo vragen en kijken of het hartje klopt of niet.

Vraag de hulp van je vk in, want die kunnen een spoedecho en HcG prikken voor je regelen.

Sterkte!

3. Och lieverd toch... Wat een naar nieuws (niet van de dokter, had eigenlijk wel verwacht dat ie nou niks kon doen, maar van het bloeden). Als ik heel eerlijk ben denk ik ook niet dat het een goed teken is... Maar ik heb hier dan ook alleen maar slechte ervaringen mee. Andere meiden juist goede ervaringen, dus ik wil je niet verdrietig maken, maar ook geen valse hoop geven...

Ik vind het echt heel erg naar voor je. Begin van de zwangerschap wat bloed. Al die zorgen, het bloeden stopt, dus je krijgt weer vertrouwen en hoop en nu dit weer... Ik hoop dat er een heel klein, sterk wondertje in jebuik zit en dat ondanks alles, het toch goed mag komen.... Hou je me/ons op de hoogte?!? Knuffel voor jou!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Lolieken, ik weet gewoon echt niet wat zeggen. Behalve dat ik het enorm erg vind voor je en dat ik het echt oneerlijk vind. Dikke shit is het! Dikke knuffel!

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bedoelde de vitamiene preparaten meid. Ik ga nog niet aan iets beginnen over wat ik nog niet met zekerheid weet. :)

Bereke, ja meid het is k*t maar wat doe je eraan? Als puntje bij paaltje komt heb ik nog geen zekerheid. 10% geeft de huisarts mij dus er is nog een sprankeltje hoop. Maar ik wil er niemeer aan vasthouden. Momenteel is het bloeden wéér gestopt. Bij andere lijkt het veel sneller door te zetten dan bij mij. Ik hoop dan op goed nieuws en niet dat mijn lichaam het niet zelf kan oplossen of dat het een bbz is ofzo. Jongens dan zou ik pas gek worden. Ik ben toe aan een pauze!!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Dat kan ik begrijpen! Maar hopelijk hoor je toch bij de goei 10% procent. Maar dan nog is het dikke shit wat jij al het moeten meemaken...

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey meis het is gestopt zag ik?/ Hoe gaat het nu met je en heb je al gebeld?

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ja tot hier toe geen bloed mee of het zal weg blijven dat weet ik niet. Gyn kan ik nog niet bereiken maar ik doe mijn best. Wil echt graag hem. Verder kan ik mijn banner gewoon nog niet weg doen. Het lukt me echt niet. Mss een goed voorteken...

Ik baal wel een beetje dat ik TERUG aan het hopen ben. Dat is dus de derde keer op twee weken tijd. :)

9. s1986

s1986 Niet meer actief

Wat zegt je gevoel? Dat klopt meestal wel zeggen ze?

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Mijn gevoel zegt absoluut "goed" zwanger maar ik heb heel veel angst dat ik het verkeerd heb. Maar mijn pure gevoel zeg maar (buiten al die stemmetjes in je hoofd) dat zegt dus wel zwanger. 8)

11. s1986

s1986 Niet meer actief

En je heb nog geen vk? Of een inschrijfformulier opgestuurd die kan je ook altijd bellen he!!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    @lolieken. je weet mijn verhaal he?
    En bij 11w2d begon mijn bloedverlies weer volop en krampen die wel erg veel leken op weeën. Heb ze echt weg zitten puffen. Ik heb toen de hoop (na al 8 veel te spannende weken) echt opgegeven. Bij 11w4d (ik durfde niet eerder) heeft ons beebje naar ons gezwaaid en hebben we het hartje gehoord!
    Het kán dus goedgaan!!!!!
    Ik zou gewoon bellen voor een echo! al is het op de spoed ofzo..
    Bij mijn eerste heb ik met 6w1d al het hartje gezien, dus het kan wel hoor!!!!!! knuff

13. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Krijg hem niet te pakken, helaas... Ik zal mijn geduld op de proef moeten stellen. Maar heb dan toch maar een digitale clearblue gedaan en die geeft dus ook 3+. Wil toch zeggen dat ik behoorlijk wat hcg heb en het was niet met ochtendurine.

Nog geen bloedverlies gehad vandaag. Wel wat menstruatiepijntjes maar lichtjes en die zouden ook voor normaal kunnen doorgaan.

Ik loop al heel de dag door te kokhalzen is vanmorgen pas echt goed begonnen. Ik kan tegen veel geurtjes gewoon niet meer tegen.

Als dit echt niet goed zit is het wel een welgemikte misplaatste grap van de natuur...

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Klinkt hoopvol!!Super meis.;)

15. Jee wat balen zeg... Krijg je helemaal niemand te pakken???

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Pff, ik probeer "wanhopig" iemand te bereiken maar helaas. Ok, het is nog vroeg maar seeeig. :( Nu begin ik toch wel behoorlijk zenuwachtig te worden.

Ik blijf proberen vandaag. Het is nu 10 na 9 zou de assitente dan niet aanwezig moeten zijn??? Ik krijg telkens de boodschap dat er op maandag en donderdag afspreken kunnen gemaakt worden maar geen uur. Het is toch maandag!!

Sorry de frustratie van heel het weekend komt eruit denk ik. :)

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik ga GILLEN!!!

Blijkt mijne gyn langdurig afwezig te zijn "plots".. wegens zijn gezondheid. Pas op he veel beterschap voor hem. Maar zwaar klote voor mij...

18. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai Lolieken,

Zit je nu nog steeds in onzekerheid, meid, gatver wat ellendig!!

Bloed je ook nog, of is dat gestopt? Zelf nog een testje gedaan (al zegt dat zo weinig)?

Ik hoop nog steeds voor je dat het geen mk is, maar "gewone krampjes" en niet zorgelijk bloed.

Kun je niet toch terecht voor een echo/advies, ook al is je eigen gyn afwezig? Er is toch zeker wel een andere gyn of verloskundige oid die een echo apparaat kan bedienen?

Succes, Babel

19. s1986

s1986 Niet meer actief

Als je dat zelf wilt kan je hier zo'n echo laten maken voor 30,50. Word dan niet vergoed maar heb je wel duidelijkheid. Hoef je niet voor ingeschreven te zijn!!

20. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik ben van belgie he... Morgen om elf uur heb ik dan eindelijk dé echo!

Deel Deze Pagina