seg bij jou gaat het "goed" he meid!! Ben super content voor jou... Je kan al bijna beginnen met aftellen.
Ja maar toch blijft het afwachten en voorzichtig zijn. Steeds maar weer afwachten wat de wekelijkse echo geeft. Maar ben heel fier op mijn meisjes! Heeft gyn al iets gezegd toen je afspraak maakte?
Ik heb de gyn niet aan de lijn gehad dus ik weet nog niks meer. Aan de telefoon gaven ze wel aan dat een echo nu toch wel nodig was. Om vanalles uit te sluiten en te kijken wat het wel is. Een normale zwangerschap zit er nog in maar ik durf niet hopen. Ja meid, 'k snap het wel voor jou is het ook telkens afwachten en dit van week tot week... Jullie zullen ook wel blij zijn als die twee lieve meiden in jullie armen liggen. Ik zeg wel je kan bijna beginnen aftellen maar op deze manier lijkt het mss nog wel een eeuwigheid! Ok, ik ben raar aan't worden. Ik ruik kermis friet en nu heb ik daat ontzettende zin in. Nu jah ... Ik ga vanavond niet meer posten dus mijn laatste berichtje voor de echo. Ik wil ook een boodschap meegeven aan mezelf. Ik weet het ik zit raar in elkaar maar als het nieuws morgen toch slecht blijkt te zijn wil ik dat ik dit zelf terug lees! Je hebt alles gedaan wat je kon! Is het nieuws toch goed. Ga nu genieten van elk moment!! Zo... Nu voel ik wel steekjes en ik wil helemaal niks voelen op dit moment. Elk steekje maakt me ongerust maar onuithoudbare pijnen heb ik helemaal niet gehad en de laatste dagen voelde mijn buik gewoon, gewoon met af en toe wat menstruatieklachtjes maar dan heel lichht. Verder lijk ik elke dag zieker te worden en geuren maken me gek. Daarstraks ging ik shoppen en kwam voorbij een gebouw waar echt een gigantische slechte geur vandaan kwam ik heb echt moeite moeten doen om niet te moeten overgeven. Kokhalzen is er ook al een tijdje bij en vandaag was het weer erg. Kort om ben super misselijk. Verder zijn mijn tepels pijnlijk zeker als ik er zo perongeluk tegen wrijf of ze ergens tegen wrijf. Het valt op. Vandaag heb ik weer geen bloed verloren tot nu toch niet. Ik denk telkens zou het nu voorbij zijn? Zou ik nu niet meer bloeden maar ik ben zo bang om te hopen. Heel mijn lichaam schreeuwd zwanger... Ik haal niets in mijn hoofd ik herken het allemaal van mijn zwangerschap van mijn dochter maar van waar komt al dat bloed dan toch... *zucht* Ik vraag me ook af wat ik moet verwachten van een echo van 6 weken en enkele dagen... Moet ik een hartje verwachten of nog niet? Gaan ze iets kunnen zien of toch nog niet? Pff. Ik hoop maar dat alles zit waar het moet zitten!! Ik ben steeds bang van echo's en onderzoekjes schrik dat ze iets anders vinden of wat dan ook maar dan denk ik ook ik heb 3 maanden geleden een echo gehad zoveel speciaals gaan ze nu toch niet vinden. Hopelijk een intacte zwangerschap. Duimen meiden... Ben ik bij de gelukkige of net niet... Nog eventjes afwachten.
Lieve Lolieken Lees net je hele verhaal. Pfff, krijg er gewoon de zenuwen van. Heb net zelf weken in onzekerheid gezeten. En was uiteindelijk niet goed. Hoop zo dat het bij jou anders is. Mijn duimen draaien overuren voor je. Ik hoop dat je morgen een positief berichtje mag plaatsen. Heel veel dikke knuffels voor jou
hey lolieken, ik ben je aan het volgen...hoe gaat het met je? Hoe was het vanmorgen?? Ik hoop dat je goed nieuws hebt! liefs susy
Lolieken, meisje, hoe was je echo??? Denk aan je hoor! Hoop op heel goed nieuws!!! Laat je even wat weten?
Sorry dat het zo lang duurde!! De gyn had het ook niet meer verwacht na heel mijn verhaal maar ik heb het hartje gezien en de termijn klopt ook helemaal!!! Het bloed zou komen doordat het vruchtje nog niet helemaal vastzit maar dit zou geen ramp zijn. Ik moet nu pilletjes opsteken om het probleempje te verhelpen. Ik zit plots terug op 80% en meer! Niet te geloven he dames. Ik ben héél opgelucht maar echt gerust zal ik pas zijn na deze enge weken. Maar dat neemt niet weg dat ik wel lekker ga genieten hoor...
Wauw lolieken! Oh ben zo blij voor je! Wat een vechtertje is dit kleintje toch! Moet gewoon goed blijven gaan! Is het progesteron dat je moet gebruiken?
Heel moeilijk... Ik maak mij ook weer meer zorgen he. Maar 'k heb zoveel last van steekjes en mijn buik zit ook weer in zo'n "werk" periode. Ik zal maar geloven dat het mijn baarmoeder is.