bruine afscheiding tijdens eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine09, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Kan je tijdens de eisprong ook last hebben van bruine afscheiding. Mijn temperatuur is omlaag gegaan en ik heb al zo'n 3 dagen last (1 dag erg) van bruine afscheiding.

    Wie herkent dit?
     
  2. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb het gehad toen ik al net positief getest had, 2 dagen na elkaar, kan dus prima hoor.

    duimen voor je

    ;) annette
     
  3. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    t was eigenlijk al 2 weken geleden dat ik dit had, maar bericht was al weg. Dacht toen eigenlijk dat ik ongi zou worden maar zat me nu te bedenken dat het mijn ei wel kon zijn, maar weet niet of dit dus vaker voortkomt. Weet nl. mijn cyclus ook niet omdat het mijn 1e ronde is dus het is allemaal gissen
     
  4. janina

    janina Actief lid

    hoi hoi,

    ik heb dat deze maand ook gehad, 13 juli ongi geweest en na 2 weken bruinverlies, (2dagen), ik had voor mijn bevalling een cyclus van 28 dagen, maar omdat ik niet weet of je gelijk weer regelmatig bent, kan ik dus niet vertellen of dit met je ei te maken heeft (ben nog niet aan de pil), ik lees dus even met je mee

    groetjes janina
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heb je al wel getest?
     
  6. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ja al getest negatief, maar als ik dus op 5 augustus mijn ei heb gehad ben ik ook nog te vroeg. Maar ja 1e ronde he dus het kan van alles zijn. Had een week later ook weer wat bruin verlies (innesteling?)

    Wordt er zo onzeker van :(
     
  7. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik denk dat je cyclus nog wat ontregeld is doordat je bent aan het ontpillen. Ik bedoel je kan niet van je oude cyclus uitgaan. Dus wacht gewoon even af, meer kun je niet doen denk ik op dit moment.

    xxx joyce
     
  8. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    ik heb dat ook gehad een ovulatie bloeding denk ik want 2 weken later bleek ik zwanger
     
  9. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    he ik schop dit topic weer even omhoog als het mag ;)
    Ik heb nu ook het zelfde. Heb net mijn eisprong gehad, en nu had ik net met het afvegen bruin slijm, viezig zeg maar.

    groetjes Jeldou
     

Deel Deze Pagina