vind er weinig aan... ze weten dat veel vrouwen (misschien ook mannen) in zwijm vallen, dat stralen ze ook uit. hou ik niet van...
ik heb een slabbetje nodig! heerlijk om naar te kijken! haha ik ben super bij met mijn mannetje en hij is zeker ook leuk om naar te kijken, en deze mannen weten echt wel dat ze knap zijn ja.. maar vind ik niet erg hoor! ik kijk er alleen maar bij
Zonnetje: dat is misschien wel waar maar iedereen heeft hete r wel over of je het nu leuk vind zo als wij of niet zo als jij, de reclame boodschap komt door want je weet meteen waar we het over hebben
Goed.... Ik vond het op zich wel leuk, maar iets te gelikt, en mijn kokhalsreflex werd even opgewekt en nu is de hele reclame verpest doordat mijn man mededeelde dat zijn homosexuele collega op de reclame zat te geilen (je moet de collega even kennen, haha, dan snap je de grap beter... Sorry... ) Maar ik vind het iets te gelikt.... Geef mij mijn eigen lekkere niet perfecte maar toch wel kwetsbare ventje maar
ik zit mn vriend altijd te pesten als hij op de tv is die reclame, ze hebben natuurlijk voor de grap van die gelikte gozers ervoor uitgezocht, zoals ze onder de waterval vandaan stappen. haha!
Oehhh! Maar die mannen dan uit die nieuwe reclame van D&G!!! (met claudia schiffer en naomi campbel) Die zijn ook echt seeeexy!!
Ik wou het net zeggen!! Wat een heerlijkheden zijn dat zeg! Ze komen veeeeel te kort in beeld, kunnen we daar ergens over klagen??
Ik vind de mannen uit de William Lawson's reclames ook niet verkeerd! Deze bijvoorbeeld; YouTube - William Lawson's - no rules Jammie!
Haha! Laatst kwam mijn hubje thuis (kan zo uit die commercial gestapt zijn.. ), zegt hij; 'ik heb 4 mannen met een bloot bovenlijf voor je meegenomen'. Ikke ... Had hij dus Jillz meegenomen, hihi! Vond het wel lekker, maar zal nooit mijn favo worden. Ik zal het ook zo snel niet zelf kopen denk ik..