Red mijn vakantie!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Edge, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat vinden jullie van dit programma?

Ik vind dat het af en toe schandalig hoe mensen / organisaties met elkaar omgaan!!

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het is wel typisch om te zien vind ik dat het 9 van de 10 keer in landen als Spanje en Turkije is. Voor die landen is het zeker geen reclame...

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nee dat vond ik ook al niet. Het staat in contrast met mijn ervaringen in Turkije, ik verbaas me er echt over!!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zit met open mond te kijken wat mensen betalen voor die vuilnisbeld!

Wat hebben wij het heerlijk gehad zeg, 14 dagen in ons heerlijke Chalet in de Dordogne!
    Dat voor net € 300,00 :D

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Sommige hotels ed zijn ook echt smerig hoor ... gatver daar zou ik echt niet eens met mijn spullen in willen zitten en zou daar gelijk stampei over maken en niet eerst '' Red mijn vakantie '' gaan bellen .. Kom op zeg .. als ik een heel jaar hard werkt en er veel geld voor uitgeef dan verwacht ik wel een schone kamer ... Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik jaren op een reisbureau heb gewerkt en dus me bekkie zeker wel bij me heb wat dat soort dingen betreft maar zoals sommige reisorganisaties met klanten omgaat is echt te absurd voor woorden ..

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar het is toch ook vaak dat mensen bij een wat onbekender bureau geboekt hebben of niet?
    Of zijn er ook wel es gevallen met reisorganistaties als Sunweb,Peter Langhout en Neckermann enzo?
    Dat lijkt me echt erg als je betaald hebt na een jaar hard werken en in een smerig hotel terecht komt.
    In Turkije of Griekenland ofzo iets zouden wij ook nooit voor minder dan 5 sterren daar (die zijn anders dan 5 sterren hier) in een hotel gaan. Wij hebben vorig jaar 4 sterren gezeten en hotel was goed,maar het eten was barslecht en vaak koud.
    Maar Turkije gaan wij voorlopig zelf niet meer heen;)

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Volgens mij was er gisteren een gevalletje OAD en das toch ook wel een grote organisatie. Maar in de meeste gevallen zal het inderdaad wel kloppen ja dat het vaker misgaat bij de kleinere bureautjes...

8. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Vrijuit is vorig jaar ook al redelijk vaak aan bod gekomen ;)

En vorige week was het volgens mij TUI.

Maar het is ronduit schandalig, dat meisje met die brandwond volgens mij had ik daar iemand met zijn kop in de bak gehouden zodat hij zelf kon ervaren hoe warm dat ding is.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik snap eigenlijk niet dat mensen niet van te voren goed informatie inwinnen over een vakntiebestemming.

Wij gaan in het buitenland zowieso niet lager dan 4* en ik ben al weken van te voren bezig met alle hotels screenen op vakantiereiswijzer.nl en wij hebben tot nu toe alleen nog maar goede en nette hotels gehad. Moet zeggen dat je daar ook wel voor betaald. Wij boeken geen low budget vakanties.

Dat neemt trouwens niet weg dat hoeveel sterren een accomaodatie ook is het wel goed onderhouden en netjes moet zijn. Sommige accomodaties zijn gewoon schandalig en zouden in geen enkele reisgids mogen staan.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou dat snapte ik dus ook niet. Wij hadden vorig jaar een hotel geboekt, stond bij dat het allemaal oke was enzo. Paar mindere reacties. Toch zat het mij niet lekker en ben ik op Zoover gaan zoeken en ja hoor daar kwamen de meest vreselijke reacties!!
    Ik was zo verdrietig en in paniek ik wilde helemaal niet meer op vakantie.
    Toen heeft mijn vriend met Sunweb gebeld en konden we gewoon een ander hotel boeken zonder problemen waar we een supervakantie hebben gehad!

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nee dat begrijp ik ook niet, als je op vakantie gaat ga je toch kijken naar zoveel mogelijk informatie over het hotel wat je interessant lijkt? Tenminste, ik heb dat wel gedaan. In 2007 zijn wij naar het Hilton geweest in Hurghada, Egypte, daar heb ik ook veel info over opgezocht, de vakantie kon niet beter!! We hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik vond ook wel raar dat die mensen die voor hun rust kwamen omdat die vrouw ziek was naar kreta/chersonissos gingen...
    das t zelfde als dat je naar salou gaat voor je rust...

volgens mij gaat alle jeugd die voor t eerst zonder ouders gaat vliegen daarheen.... dan ga je toch lekker naar rhodos ofzo :D lijkt mij hihi

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt op kreta wel heel rustig op vakantie, maar dan moet je dus wel in het oosten gaan zitten.
    ik begreep die vrouw ook niet zo, die had niet genoeg voorwerk verricht vond ik.

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ik vind dat sommige mensen graag via zo´n programma een meer sterren hotel willen voor minder geld!!!

vorige week was het wel erg met dat gezin wat een speciaal aangepast appartement hadden genomen voor hun dochter met rolstoel... de rolstoel paste niet eens in de lift

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat was echt schandalig! Dat was die aflevering met TUI. Vond dat echt zielig voor die familie.

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ik vond dat echt zo vreselijk erg

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dat hoeft niet hoor! :)
    Mijn vader heeft ook appartementen op Kreta in een dorpje 4 km van het bruisende Chersonissos af! In dit dorp is het heerlijk rustig, er lopen voornamelijk ouders met kinderen en bejaarde mensen rond!
    Ik kom er altijd heerlijk tot rust! :D

Maar wel raar van die vrouw! Voor haar rust naar Chersonissos :( :(

18. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Wij zijn toch al diverse malen voor niet al te veel geld naar griekenland en turkije geweest, maar hebben gelukkig altijd in schone hotels gezeten. Zulke smerigheden heb ik werkelijk nog nooit gezien, bah

19. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Daar zijn wij in 2007 ook geweest :D :D

(en ook een TOP vakantie gehad ;))

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833