jeetje zeg wat een mist je ziet geen hand voor ogen zo erg is het hier we moesten net lopen met de fiets want zelfs met ligt zag je niks d auto's rijden hier met alarm lichten aan en staan stil op een kruispunt omdat ze niet weten waar ze zijn wel erg jammer van het vuurwerk want dat zag je ook niet maar weet zeker dat iedreen het aan steekt als de mist weg is maar goed toch hebben we een hele leuke avond gehad en wens jullie heel veel geluk,sterkte(voor degene die het nodig hebben),vruchtbaar,en en heel fijn 2008! groetjes marline
Het is echt verschrikkelijk met de mist! Wij zijn net terug met de auto, maar het was echt gokken waar je reed... echt heel erg! Ben blij dat ik veilig thuis ben nu.
hier in zeeland is het tot nu toe nog niet echt mistig en kon je het vuurwerk (vanaf mijn werk) goed zien.
Nou we zagen hier ook helemaal niks! We konden nog geen 10 meter kijken en hebben dus ook niet veel van al het mooie vuurwerk gezien
Hier was de mist zó dik, dat mijn man voor de auto is gaan lopen om te kijken waar de weg nou was. We hebben een kleine 3 kwartier gedaan over een stukje waar je normaal gesproken hooguit 10 minuten over rijdt. Ik vond het doodeng, bah! Overal stonden auto's stil op kruispunten en stonden auto's op de stoep. Brr... Flientje
was blij dat ik de auto niet in hoefde als mijn man een stap bij mij vandaan stond zag ik hem al niet meer. doodeng
Hier ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg mistig! Geen vuurwerk gezien gister! Alleen maar knallen gehoord Om 03.00 uur 's nachts trok de mist eindelijk een beetje weg en konden we eindelijk terug naar huis! We moesten al bijna bij mijn moeder op de bank slapen en als ik iets niet kan is het wel op de bank slapen Ben volgens mij nog nooit zo blij geweest om weer lekker thuis te zijn en in mijn eigen bedje te kunnen kruipen
hier in enschede kon je ook niks zien erg jammer maar goed ik denk dat het meeste vuurwerk vandaag word afgestoken want is niet veel geknal geweest. maar IEDEREEN EEN HEEL GOED EN GEZOND 2008, mag dit voor allemaal ons jaar worden! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja, echt erg! Hier was het ook... Echt hoogstens 5 meter zicht! Meer niet! Het begon aan het begin van de avond al mistig te worden, maar om 12 uur.. We zagen alleen ons eigen vuurwerk. Dat van de buren niet. En rond 2 uur liepen we van familie naar vrienden. Vond het doodeng! Je hoorde dan mensen of knallen, maar zag ze niet.. Zij jou dus ook niet! Je zult maar een rotje in je gezicht gegooid krijgen! Het is hier nu nog heel erg mistig, maar veel meer zicht...
ik had alleen maar de mist van de 100.000 knallers hier hele erg mooi vuurwerk gezien! en om half 1 lag ik te maffen! nog mooier vuurwerk dus
hier was het ook erg mistig mijn vriend stond voor thuis maar ik kon hem niet eens meer zien maar verder konden we onze eigen vuurwerk wel zien
Hier ook ontzettend mistig. En wat ik nu het gekke vind te pas en te onpas geven ze een weeralarm af en nu niks ! (of ik moet het gemist hebben)
mijn ouders zouden hierheen komen, hebben het 2x geprobeerd en zijn weer terug gereden. ze zagen niet eens de andere kant van de straat...
Hier was het ook verschrikkelijk mistig, je kon net als je geluk had zo'n 2 meter voor je kijken en dat was dat. De vuurpijlen konden we niet meer volgen in de lucht helaas, dat vond vooral mijn dochter erg jammer, maar het grondvuurwerk van onszelf maakte het gelukkig weer een beetje goed. Hopelijk volgend jaar beter
die mist was hier ook echt heel erg , je zag echt helemaal niets. maar ik moest er ook nog door, vond het echt doodeng. vooral de terugweg, nadat ik mijn man had afgezet. ik moest langs het kanaal, maar ik zag echt niets, en op de weg had je daar ook geen witte lijnen, dus het was echt op geod geluk. heb wel een paar keer gestopt hoor. en toen was ik bijna in huis, reed ik de verkeerde straat in ik wist echt niet meer waar ik was.....hahahaha. op zich wel lachwekkend dat je de verkeerde straat in rijd, maar ik vond die mist echt doodeng.