Omdat mn ouders in scheiding liggen en het allemaal nog gevoelig is besloten we dit jaar niemand uit te nodigen maar gewoon onze eigen gang te gaan. Ik had dus een nachtje hotel geboekt in de mooiste stad van Belgie en gereserveerd bij een brasserie niet ver van het hotel om 19u. De reservatie had ik gedaan via de website van die zaak, er stond op dat we eender wat konden bestellen ook kindermenu's en toen we de bevestiging kregen stond er weinig info op achteraf bezien... Wij dus om 19u aan de deur van de brasserie. We gingen zitten en ik zei tegen mn vriend dat ik wel een drankje wou. Opeens brachten ze ongevraagd 2 glazen met iets wat op fruitsap leek. Ik vroeg euh wat zit daar juist in? En de dame antwoordde me Malibu en Rum en... Ik zei Oeioei dat ga ik niet drinken hoor ik ben zwanger! Ze keer nogal verbaasd en zei het hoort bij de menu. Ik zei jamaar wij hebben niet gereserveerd voor een menu maar gewoon zo. Conclusie: we mochten echt enkel de menu nemen, mijn dochtertje had geen eten en geen aparte zitplaats. De menu nemen was al geen optie want er stond niks anders op dan 'ganzenlever' wildpasteitjes enz bah, niet wat ik lust of mag eten door de zwangerschap. Mijn vriend lustte er ook niks van. Dus we zijn de straat opgestuurd want kregen écht niks anders. Wij dus terug in de kou in een stad die we niet kennen... We waren ZO BOOS. Ze hadden bij de reservatie dat maar duidelijk moeten aangeven. Reservatie gebeurde in november al. Uiteindelijk zijn we bij de Pizza Hut terecht gekomen... Wel, ik was nog blij ook. Onze dochter had het naar haar zin, ze kreeg pizza en een ijsje. Ze mocht er roepen dat kan geen kwaad niemand kijkt ervan op want er zijn nog kinderen. Voor ons dus geen poepchique tenten meer (alhoewel die brasserie normaal helemaal niet poepchique was daarom had ik daarvoor gekozen zodat ons meisje tevreden kon zijn maar blijkbaar nu opeens wel poepchique...) Al bij al hebben we ons geamuseerd. In het vervolg gaan we gewoon meteen naar Pizza Hut hoor... Veel leuker voor ons dochtertje!
Deze jaarwisseling blijf je je altijd herinneren he! Wat raar dat het restaurant het niet heeft aangegeven met resereveren, gelukkig hebben jullie toch een leuke nacht gehad. De beste wensen en een pizza rijk jaar
Jaja toen we daar vertrokken waren we erg boos, moesten we onze dochter weer aankleden en alles en we wisten niet eens of we wel ergens terecht konden om te eten. Maar zodra we in Pizza Hut waren was het over, trouwens geweldig gegeten voor 30 euro met 3 personen en ze waren er veel vriendelijker dan in dat ander De beste wensen voor jou ook!
We sliepen overigens al voor 24u hihi Dochtertje om hafnegen in bed gelegd en die sliep meteen, dan zelf tv gegeken op bed en in slaap gevallen. Gelukkig maar, want om 5u was dochterlief alweer wakker!
Zo wat een waardeloze service, lekker onvriendelijk en lomp. Gelukkig is het nog helemaal goed gekomen bij de Pizza Hut!
Haha, ik was ook juist aan het denken, wat is de mooiste stad van België? Ik dacht al dat je Antwerpen ging zeggen! Maar inderdaad, vind Brugge veruit de mooiste stad! Trouwens, behalve dat restaurant, klinkt het alsof je wel een leuk Nieuwjaar hebt gehad!