pff wat een voeten!iemand tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joma, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

peterselie soep en andere soepjes met groene groentes.. niet zout natuurlijk!

2. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Voetreflexmassage! Wordt nog vergoed ook door je verzekering! Helpt echt en is HEERLIJK!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ooh juudje, dat had ik moeten weten, ik kon de laatste 2 maanden niet eens meer mijn slippers aan! Maar ik neem aan dat het per verzekering verschilt of je het vergoed krijgt.

Qua tips is alles al wel genoemd denk ik... Ik had er ook zo erg last van... ik was net the nutty professor (als hij in die porsche zit en zijn voeten worden weer dik).

Wat ook misschien helpt is een voetenbadje met alleen warm water en een heleboel keukenzout, lekker weken met de pootjes! Dit was een tip van mijn moeder, hielp in het begin maar helaas na een tijdje ook niet meer.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

uhm klinkt niet verkeerd ;)

5. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik had er ook veel last van van de zomer voor de bevalling. Mijn benen waren ook helemaal dik en het deed inderdaad pijn, bij mij ook snachts als ik eruit moest om te plassen. Kon de eerste minuten dan niet goed lopen, heel vreemd. Ik zie de bloeduitstortingen nog rond mijn enkels.

Ik deed mijn voeten in een ijskoud badje met Zarqa voetenbadzout en daarna insmeren met voetencremes die verkoelend waren (de Tuinen etc). Dan smiddags op bed met 2 kussens onder mijn voeten. Dat hielp wel maar was altijd tijdelijk. 2 uur later was het weer zover!

Wat ik vreemd vond was dat het wel 3/4 weken duurde na de bevalling voordat het vocht echt uit de benen was.

Sterkte met de laatste weken!

Marijntje

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi ik werd gewassen in het ziekenhuis na de ks en toen zei de verpleegster.,.., ooooh jou voeten! :confused: Ik tilde mijn voet op om te kijken en ik zei ooooh ik kan weer schoenen aan! :D Zij vond dus dat ze ongelooflijk dik waren van het vocht terwijl het voor mij juist een giga verbetering was.

7. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Is ook echt super lekker! Kijk maar eens na of je het vergoed krijgt! Want het is zoooo lekker en het helpt bij mij echt!

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Pff hier ook steeds dikkere enkels... Lijk wel een olifant! Volgens mij krijg ik geen voetreflexmassage vergoed helaas...
    Helaas het hoort erbij! Volgens mij heeft bijna iedereen er last van op het laatst. Ben wel blij dat het nu midden in de winter is, volgens mij is dat in de zomer nog erger!

Deel Deze Pagina