pff wat een vol gevoel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miep79, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hoi,

ik heb dus maandag extra aldomet gekregen,wat voor mijn idee al behoorlijk werkt gelukkig.
    alleen die kleine zit af en toe zo ontzettend hoog dt mijn borstbeen zeer doet en ik er beetje benauwd van word,is dat normaal?vooral als ik een beetje in elkaar zit voelt t erg drukkend.
    Ook heb ik last van spierpijn door alle kussens waar ik tussen lig,na massage door mijn lieve man trekt t altijd wel weg,er zitten ook allemaal knoopjes bij mijn schouders.

je houd alle kwalen toch beter in de gaten he met n hoge bloeddruk,nu is ie thuis zelfs al 112/74,zo laag is hij nog niet eerder geweest geloof ik in mijn zwangerschap.

Volgens mij voel je ook intuitief aan als t niet goed is of heb ik dat verkeerd?

groetjes miep

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi miep,

Je kent zelf je lichaam het beste dus als het niet goed is merk je vaak zelf ook.
    Je kindje word nu groter en raakt daarbij jeborstbeen, kan heel vervelend zijn. Ze kunnen soms ook zo hard tegen je ribben trappelen dat je ze letterlijk kneusd. Helaas weinig tegen te doen.
    Je rug compenseerd door de groeiende buik, daardoor kan je inderdaad Probeer af en toe even lekker te strechen te bewegen, om je spieren soepel te houden.

Imke

Deel Deze Pagina