Pril zwanger en oorlog in maag/darmen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1982Eva, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha,
    Ik ben bijna 8 weken zwanger van mijn tweede kindje. Van de eerste herinner ik me tussen week 6-11 het weeige, misselijke gevoel en ook de enorme darmklachten (hallóó kiwi's, roosvicé laxo, lijnzaad, etc :) ) Deze keer heb ik het echter erger, en lijkt het ook alsof ik nu naast darmklachten vooral heel veel maagklachten heb. Constant een enorm opgeblazen gevoel en krampen, zoals bij een buikgriep zeg maar (maar dan zonder overgeven of diarree). Het doet echt pijn, gewoon moeite om op werk te focussen. Ik heb het gegoogled, maar kom over maagpijn niet zo heel veel tegen. Over de baby maak ik me geen zorgen, deze week mooie echo gehad en het zit echt duidelijk heel hoog in mn buik, maar het is zo ongemakkelijk :(
    Zijn er lotgenoten / goeie tips?
    Groeten Eva

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hi Eva ik schud je de hand :(
    Ik heb het vooral in de nacht en einde avond. Ze niet gaaf. Zweet brak me uit. Dacht dat het foute boel was. Ben naar vinden gegaan en heb beetje tv gekeken droge knäckebröd en warm water met gember er bij. Dat heeft wel geholpen gelukkig. Maar pfff wat naar zeg!
    Gelukkig hief ik nog even niet te werken. Zou me ook niet top voelen op het werk

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt ook een beetje als maagzuur, misschien dat maagzuurremmers werken? Heet water met gember zorgt vaak ook voor rust in je maag en darmen.

Deel Deze Pagina