Voorheen niet maar met de nieuwe regels die 1 april zijn ingegaan moet dat wel 25 euro voor 1 kind minimaal (50 is voor 2)
Financiële draagkracht is er (volgens hem) Mijn man en ik komen net bij een maatschappelijk werkster vandaan. Zij gaat met ons meekijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Helaas heeft hij het tot op heden nooit langer dan 4 bezoeken volgehouden. Dus of het deze keer serieus is weet ik nog niet. De komende 5 maanden mag hij max 2x per maand 2 uur hier thuis met haar doorbrengen. Dit is haar veilige omgeving en zowel ik als mijn partner zijn er ( op de achtergrond) bij. Ze is gister flink van slah geweest en ging pas rond middernacht slapen. Hoop dat het 4 augustus een kleinere impact op haar heeft. Gelukkig heeft ze mijn man als haar papa. Ze noemt hem ook papa. Toch willen we ten alle tijden eerlijk blijven dat hij niet haar vader is. Zo draagt ze ook mijn meisjesnaam dus vragen zouden er toch wel komen uiteindelijk. Ik had niet verwacht dat dit zo moeilijk zou worden. Kan mij ook niet voorstellen dat hij hier zo licht over denkt...
Vindt iig wel dat je het super aanpakt! Dikke pluim voor jullie..... Heel erg dat je dochter er zo'n last van heef ...dat is gewoon verschrikkelijk. En dan kan je ook nog niet zoveel...
Ja en wil nu ook niet stoppen. Ze moet tenslotte aan alle vreemde een keer wennen die er binnen komen. Alleen reageert ze op hem heel heftig helaas... Ik hoop echt dat ik hier goed aan doe...
Oké....nou dan zou ik me gevoel hier in volgen....als ze verder niks eraan heeft om haar vader in haar leven te hebben,...wat is het dan waard
Dat lijkt me zeer sterk Onje, iedereen moet minimaal bijdragen met de nieuwe regels minimaal 25 euro voor 1 kind 50 voor 2 etc. niks bijdragen vind ik eigenlijk ook niet kunnen. Ts als die vent je weer zo doet en jij geeft aan dat hij haar niet meer hoeft te zien en hij vind dat prima dan is het toch eigenlijk opgelost? een vader is iemand die er voor zijn kind kiest en anders is het gewoon biologisch gezien haar vader maar daar houd het mee op
een rechter kijkt altijd naar het belang van het kind... dus zou je kind angstig zijn en zich niet veilig voelen... dan gaan ze echt niet zeggen ja maar ze moet naar haar vader.. lijkt me wel een hele moeilijke situatie.. en het siert jou dat je toch alles doet wat in je vermogen ligt om een soort van contact te onderhouden met haar vader..
Thnx mora! Ben gewoon vanuit mijn verstand aan het handelen. Mijn dochter heeft recht om de waarheid te weten en wie weet is 4 augustus anders en waren het zenuwen van zijn kant. Mijn hart heeft het moeilijk. Ze is al zolang van "mij"... Hij weet echt niks van haar. Ja naam , maar zelfs haar geboortedatum weet hij niet. Ik hoop zo dat hij bijdraait voor haar!
Amaai ik bewonder jou hoor.... Ik weet echt of ik dat geduld zou hebben bij zo een vent...... Echt chapeau dat jij dat contact zoveel kansen geeft. Maar als je dochter angstig blijft zou ik daar ook rekening mee houden. Hoe was het bezoek van 4 aug?
Thnx! Nou ik had het bezoek bij mijn moeder thuis zonder mijn man... Onvoorstelbaar wat een lol Luna met haar vader heeft gehad! Ze hebben de hele dag gespeeld zowel binnen als in de speeltuin. Blijkbaar heeft mijn man er teveel moeite mee en voelt mijn dochter dit supergoed aan. Ik heb 2 uur met mijn mond open op een bankje in de speeltuin gezeten...