hahahaha ja, die neiging had ik ook.. ik stond perplex! ik weet niet eens meer precies wat ik heb geantwoord, maar 't was iets van; blijf van me af joh gek.. en ik fietste verder en dacht echt HUH? een oud vrouwtje dat mij sloeg...
mijn zoontjes liepen laatst terug van school naar huis(tussenpauze) ...was er een oudje bezig met zooi uit de struiken te halen bij dr apartement.... nou mijn zoontjes waren een beetje aan het stoeien en duwen....slaat ze ineens met die grijpstok van dr mijn oudste...."je mag je broertje niet duwen (oid)" hij heeft gvd 2 dagen last gehad van zijn rug door die ouwe graftak!!! nu nog kijk ik iedere keer of ik dr zie maar dan laat ik dr die stok opvreten geloof het maar!!!!!!!!!!!
Ja idd, ja da doe ik ook wel even een deur open houden ofzo.. dat doe ik eigenlijk automatisch als ik zie dat er mensen aankomen.
haha mijn tijd komt nog!!!!!!!!!!!! wacht gewoon tot ik dr tegenkom en mijn zoontje dr aanwijst!! twijfel nooit aan een moeder die dr jong beschermt!!!
hahaha zal je wat foto's plaatsen(of linkje naar youtube) als ik dr in me klauwen heb gehad....kijken of je het dan nog zo mooi vind hahhahaha
verschrikkelijk zulke mensen! heb het ook wel eens mee gemaakt, maar dan in de bioscoop... weet je wat ik dan altijd denk en soms ook zeg; wat een goed voorbeeld voor je kinderen!! kan gebeuren toch?? blij dat je toch van de voorstelling hebt genoten en van je dochter!
poeh nee gelukkig niet, maar als ik zo'n apparaat voor me had , kreeg zij van mij op een subtiele nette manier de wind van achteren
oh herkenbaar! ik geef dan altijd commentaar terug maar mijn man sust me altijd, die wil geen ruzie en de eer aan zichzelf houden, nou ik niet, van mij kunnen ze echt een bijdehante opmerking terug verwachten! blij dat je toch nog genoten hebt!
Ja, hier een paar jaar terug ook zoiets meegemaakt.. Ging met m'n pa naar de bios, grote zaal 250 stoelen. Zaten misschien iets van 40 mensen in de zaal, dus gewoon vrije plaatsen, maar er staan wel nummers op 't kaartje (alleen als het echt druk is staan er medewerkers bij de deur, anders is 't hier gewoon je eigen plek kiezen). Komen er ineens mensen aan die beweren dat wij op hun stoelen zaten? Euh, hoezo, heb je de stoelen zelf gekocht dan? Mocht er van m'n pa niet op in gaan, helaas, want anders had ik die mensen echt helemaal verrotgescholden denk ik..
Ik ken dat soort mensen.. zonder fatsoen lijkt het wel!Kom ze op het werk ook regelmatig tegen. Ik werk in een copyshop en ben bijna 30 weken zwanger (stukje achtergrondinfo) Kreeg ik vorige week deze opmerking naar mijn hoofd geslingerd van een één of andere "dame": "Wat doe jij als zwangere hier in een copyshop? Met al die stralingen van die machines hier kun je er wel zeker van zijn dat je een gehandicapt kind krijgt!" Uhm.. pardon????
ik heb het aan het einde van mijn zwangerschap gehad stond ik hoogzwanger in de rij bij de lidl, echt hartstikke druk. zou er even snel zo`n oud vrouwtje voor drinken, dus ik zeg netjes dat ik er al eerder stond en dat ze maar even achteraan moest sluiten. Nou ten eerste die blik, en toen kwam er tussen neus en lippen ff een opmerking tussen door die ik niet verstond maar zal vast niets goed zijn geweest. Toen ging er een kasse extra open en wie draaft daar met haar rollater en mega grijns naar toe die bejaarde aardappel. nou ik denk ga maar lekker maar gewoon onbeschoft zulke mensen.
Echt vreselijk dit allemaal! Snap niet dat er zulke mensen zijn! Als iemand mijn kind zou slaan, kunnen ze echt een timmer terug krijgen hoor. Niet het goede voorbeeld, maar zoiets pik ik echt niet. Ik heb een keer iets meegemaakt toen ik hoogzwanger was van mijn zoon. Ik kwam net van school (was net het afstuderen) en wilde de bus pakken naar het station. Ik had last van bekkeninstabiliteit en had al een behoorlijk zichtbare toeter. Het was net in die overgang van strippenkaart naar ov-chipkaart. De bus die komt en ik stap in en zeg ik moet naar het station, zegt die buschauffeur, heb je geen ovkaart? Ik zo nee, want dat hoeft nog niet (hoefde ook nog niet.) Nou hij begon vet te schreeuwen, ja geen ovkaart dan mag je niet mee! Ik zo, hallo ik ben hoogzwanger ik kan niet ver lopen, waarom mag ik niet mee? Ik heb toch een kaartje? Maar hij bleef schreeuwen en bleren en zette me zo uit de bus Ik heb hem geloof ik voor alles en nog wat uitgemaakt, maar verder niet, want moest er niet aan denken dat er wat met mijn kindje zou gebeuren. Nu ik er zo aan terugdenk had ik een klacht moeten indienen, maar denk niet dat er wat aan gedaan word.
Hier vorige week nog bij de kassa Er stond een redelijke rij en toen zei de mw achter de kassa (bij de sigaretten e.d) dat ik daar ook wel een mocht afrekenen omdat ik alleen maar vlees had. Achtermij stond een ouder echtpaar (dat mij eerder tijdens het winkelen ook al tegen de benen hadden gereden met hun kar) en dat wist dus niet hoe snel ze met hun kar bij de (sigaretten)kasse moesten komen. Dat ze mij daarbij met kruk en kind bijna van de sokken reden deerde hun schijnbaar niet. Ik was woest maar ja ook een kind (met oren) bij mij dus mijn fatsoen maar gehouden. Zegt de kassiere (1 van de oudere generatie) zo meneer en mevrouw wat gezellig dat u bij mij aan de kassa komt, maar die mw met die kruk en het kindje die u zo netjes aan de kant drukte was toch echt eerder. Ze pakte mijn boodschapje over de hoofden van de "voordringers" aan en over hun hoofden heb ik betaald.
ja idd, als het rustig is kan je gewoon ergens gaan zitten. op onze plekken zaten ook al andere mensen, dus wij gaan ook op een andere plaats ziten, geen probleem, ruimte zat. komt er een stelletje aan, eh hallo, jullie zitten op onze stoelen. wij: ja onze plekken waren al bezet dus hebben we een andere plekken gezocht. waren ze niet blij mee... waarom moeten sommige mensen zo moeilijk doen
Ik heb zelf jaren als cassiere gewerkt bij edah (goede oude tijden). En als je dan als tiener daar zit zijn mensen ook aardig goed in het verlagen. Je bent toch niet meer dan een cassiere, toch? Pfft. Hoevaak het wel niet voorgekomen is dat ik een hele sh*tzooi over me heenkreeg. Omdat ik volgens klanten te laat een kassa bij deed hahaha. O o o. Nou echt. 1 was zo'n vervelend vrouwtje, beetje gefrusteerd jaartje of 25/30 dacht ik toen. En ze had me al eens flink te kakken gezet, toen ik te laat openging. En of ik wel kon tellen, want er stonden al 5 mensen in de rij en waarom ik niet eerder openging. Die kwam dus een leuke volle gezellige zaterdag bij mij aan de kassa, dat heeft ze geweten. Ze stond te hanessen, en ik bleef scannen. Normaal was ik heel beleefd en altijd geduldig, met name omdat we ook veel bejaarden in de omgeving hadden wonen, nooit te beroerd om te helpen kortom 'ideale' cassiere toen der tijd haha. Maar bij haar, no no no. Dus ze maakte een opmerking; niet zo snel, ik kan het niet inpakken. Tjeetje zeg pfft... Waarop ik zei; daar zijn de inpakdames mevrouw, bij de kassa zeker met deze drukte en nog 5 mensen in de rij achter u, jaja ik kan tellen. Kunt u het beter in uw karrertje laden en het vervolgens netjes inpakken aan 1 van onze inpaktafels.